معاون استاندار مازندران خبر داد

برگزاری نمایشگاه دستاوردهای دولت در مازندران

عصر نمایشگاه- معاون استاندار مازندران با تاکید بر بازگو کردن عملکرد دولت از سوی اصحاب رسانه و مسئولان گفت: به مناسبت هفته دولت، نمایشگاه دستاوردهای دولت در مازندران برگزار می‌شود.

برگزاری نمایشگاه دستاوردهای دولت در مازندران
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از تسنیم ، علیرضا یونسی رستمی در جلسه ستاد بزرگداشت هفته دولت استان اظهار داشت: همه انقلاب‌های جهان گرفتار فروپاشی شدند و انقلاب اسلامی تنها انقلاب تاریخ جهان بوده که با ثبات مانده است و امروز، چرایی پایداری انقلاب و وفاداری مردم به آرمان های آن از پرسش های اصلی جامعه شناسان است.

    وی، راز ماندگاری و ثبات انقلاب را اتحاد و همبستگی مردم و دلبستگی آنان به اهداف و آرمان‌های انقلاب، امام راحل و پیروی از منویات رهبری معظم انقلاب دانست و افزود: دولت تافته جدا بافته از نظام نیست، بلکه بخشی از نظام و حاکمیت است و باید به گونه ای عمل نمود تا امید و اعتماد در جامعه تقویت شود.

    معاون استاندار مازندران، تضعیف سرمایه‌های نظام و انقلاب را بی عقلی دانست و تصریح کرد: پاسداشت هفته دولت، پاسداشت ارزش‌ها و دستاوردهای نظام و عملکرد قوای مختلف کشور بوده که امید انگیز است.

    جانشین رئیس ستاد بزرگداشت هفته دولت استان با اشاره به اینکه باید واقعیت‌ها به صورت شفاف برای مردم بازگو شود و اقدامات، فعالیت‌ها و برنامه‌های دولت با صراحت و صداقت اطلاع رسانی شود، بیان داشت: مردم، بزرگ ترین سرمایه انقلاب و نظام هستند و وحدت بین آحاد مردم و تقویت امید در فضای جامعه، الهام بخش است.

    معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، به بن مایه فرهنگی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: دستاوردهای علمی، فرهنگی، سیاسی و ... نظام برای مردم تبیین شود و برنامه های بزرگداشت هفته دولت صبغه مردمی داشته باشد.

    وی، بر بهره‌گیری از ظرفیت ائمه جمعه و جماعات، رسانه‌ها، رسانه ملی، نهادهای فرهنگی و تبلیغی و تشکل‌های مردم نهاد برای تبیین خدمات دولت تاکید کرد و یاد آور شد: امروز ایران اسلامی در گلستانی از امنیت به سر می‌برد و این مهم را باید دستاورد و مرهون مجاهدت همه ارکان نظام، حضور مردم در صحنه‌های مختلف و هدایت حکیمانه مقام معظم رهبری دانست.

    یونسی، برگزاری نمایشگاه دستاوردهای دولت در استان و شهرستان‌ها را متذکر شد و گفت: فعالیت‌ها و اقدامات بدون غلو اطلاع رسانی شود و بخشی از نمایشگاه نیز به به حوزه امنیت و رسانه اختصاص یابد.

    جانشین رئیس ستاد بزرگداشت هفته دولت استان، از سازمان مدیریت و برنامه ریزی خواست تا هر چه سریعتر مقدمات برگزاری جشنواره شهید رجایی و نمایشگاه هفته دولت را فراهم کند.

    احمد مظفری، دبیر ستاد بزرگداشت هفته دولت استان  نیز گفت: تقویت سرمایه اجتماعی نظام با ایجاد اعتماد و امید محقق می شود و هفته دولت بهترین فرصت برای ارتقاء وحدت و انسجام جامعه است.

    وی افزود: گزارش اقدامات و عملکرد دولت به مردم موجب همدلی و همزبانی و افزایش مشارکت مردم می‌شود.

    دبیر شورای اطلاع رسانی استان، اجرای بیش از 20 عنوان برنامه در هفته دولت در مازندران را یاد آور شد و تصریح کرد: همه ما باید برای اثبات کارآمدی نظام و ایجاد امید و اعتماد در جامعه گام برداریم.

    وی خواستار برگزاری جشنواره رسانه و خدمت از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، خانه مطبوعات و انجمن رسانه‌های مجازی مازندران شد و گفت: همه دستگاه‌ها و مدیران موظف هستند عملکرد دولت را به طور شفاف و دقیق به اطلاع مردم برسانند و هفته دولت بهترین فرصت برای تبیین کارآمدی نظام در همه بخش‌ها است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت