دبیر شورای فرهنگی وزارت کشور بیان کرد

نخستین نمایشگاه نماز در چهارمحال و بختیاری

عصر نمایشگاه- حسن قشقایی دبیر شورای فرهنگی وزارت کشورگفت : نخستین نمایشگاه استانی نماز در چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

نخستین نمایشگاه نماز در چهارمحال و بختیاری
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۵:۰۰

    به گزارش « عصر نمایشگاه » به نقل از فارس،حسن قشقایی در آیین افتتاحیه نمایشگاه نماز در چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: امسال نخستین نمایشگاه نماز در شهرکرد برگزار و هدف از آن اشاعه فرهنگ برپایی نماز و نهادینه کردن فرهنگ اقامه نماز اول وقت در همه دستگاه‌ها و مدارس دانشگاه‌‌ها،بیمارستان‌‌‌‌ها و... است.

    وی با اشاره به اینکه بر‌ اساس تدبیر مقام عالی وزارت کشور و هماهنگی با ستاد اقامه نماز فعالیت‌های زیادی در زمینه برگزاری اجلاسیه نماز و همچنین برگزاری نمایشگاه نماز استانی انجام شده بیان داشت: در تلاش هستیم تا فرهنگ نماز اول وقت در تمام ادارات را جا بیندازیم.

    این مسئول با اشاره به برگزاری یک پیش اجلاسیه استانی نماز در تمام استان‌های کشور ادامه داد: در اجلاسیه استانی فعالیت‌های انجام شده در راستای برگزاری اجلاسیه سراسری نماز بررسی می‌شود.

    دبیر شورای فرهنگی وزارت کشور با اشاره به اهمیت بررسی نتایج و تاثیرات برگزاری اجلاسیه نماز در سراسر کشور اضافه کرد: اجلاسیه استانی نماز از آثار و برکات زیادی برخوردار است.‌

    این مسئول با اشاره به اهمیت فرهنگ‌سازی اقامه نماز در بین جوانان و نوجوانان عنوان کرد: مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید با فراهم سازی بستر لازم فرهنگ اقامه نماز اول وقت را در بین جوانان و نوجوانان گسترش دهند.

    وی با اشاره به اهمیت فضاسازی مناسب و تجهیز نمازخانه‌های ادارات چهارمحال و بختیاری افزود: نمازخانه‌های دستگاه‌های دولتی باید تجهیز و بهسازی شوند.

    قشقایی برگزاری به موقع و باشکوه نماز و توجه به آثار و معنویات آن را از اهداف مهم برگزاری اجلاسیه نماز برشمرد و گفت: اقامه نماز آثار و برکات معنوی و مادی زیادی را برای فرد مومن به‌همراه دارد و قلب و روح انسان را جلا می‌بخشد.

    وی با اشاره به برگزاری اجلاسیه نماز در 15استان کشور عنوان کرد: تاکنون اجلاسیه نماز در 15 استان برگزار و از عملکرد و آثار بسیار خوبی برخوردار بوده است.

    وی برگزاری اجلاسیه بعدی سراسری نماز را پنجم بهمن‌ماه سال جاری در قزوین بیان کرد و افزود: در این اجلاسیه به بررسی آثار مادی و معنوی نماز، نتایج برگزاری اجلاسیه‌های استانی و تاثیرات برگزاری این اجلاسیه بر نهادینه شدن فرهنگ اقامه نماز اول وقت در دستگاه‌ها و اقشار مختلف جامعه از جمله جوانان و نوجوانان می‌پردازد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه(http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت