مدیر برگزاری نمایشگاه میدکس بیان کرد

رشد ۵۰ درصدی حضور خارجی ها در نمایشگاه میدکس ۲۰۱۶

عصر نمایشگاه- عبدالکریم جلالی، مدیر برگزاری نمایشگاه میدکس گفت:در واقع با توجه به محدودیتی که در فضای برگزاری داشتیم، امکان اضافه کردن شرکت‌های بیشتر وجود نداشت. اما درباره کشورهای خارجی و شرکت‌های بین‌المللی امسال رشد ۵۰ درصدی را شاهد بودیم.

رشد ۵۰ درصدی حضور خارجی ها در نمایشگاه میدکس ۲۰۱۶
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۳:۰۰

    به گزارش « عصر نمایشگاه » به نقل از صمت ،حسین اسفهبدی، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران در بازدید خود از میدکس اظهار کرد: غرفه‌سازی و نظم نمایشگاه دکوراسیون و معماری بسیار خوب و زیبا است. از نظر من این رویداد کاملا حرفه‌ای است و با توجه به تجربه و استعدادی که ایرانی‌ها در زمینه هنر و معماری دارند، نمایشگاه از سطح کیفی بسیار خوبی برخوردار است. از این بابت باید به برگزارکنندگان آن تبریک بگویم.

    وی همچنین تصریح کرد: من از مقامات مختلف ایتالیایی هم درخواست کردم که به‌طور حتم سری به سالن‌های میدکس بزنند و از نزدیک شاهد دستاوردهای ما در این زمینه باشند. با توجه به اینکه نمایشگاه اختصاصی ایتالیا نیز به صورت همزمان در حال برگزاری است فکر می‌کنم که یک هم فکری خوب و سازنده در هر دو نمایشگاه اتفاق می‌افتد.

    براساس اطلاعات منتشر شده از سوی ستاد اجرایی، در این نمایشگاه شرکت‌های داخلی و بین‌المللی محصولات، قابلیت‌های فنی و نوآوری‌های خود را به بازدیدکنندگان عرضه می‌کنند و از تعامل با دست‌اندرکاران این صنعت و فرصت‌های موجود بهره می‌گیرند. مخاطبان مختلفی برای بازدید از بخش‌های گوناگون نمایشگاه میدکس به سایت تهران سر زدند و با یک حساب سرانگشتی به استناد آمارهای ارائه شده از سوی مدیر برگزاری نمایشگاه می‌توان حدس زد که تعداد آنها در 3 روز برگزاری نمایشگاه از مرز 20 هزار نفر عبور کرده است.

    عبدالکریم جلالی، مدیر برگزاری نمایشگاه میدکس در این زمینه به صمت گفت: از سال 88 نمایشگاه بین‌المللی معماری و دکوراسیون داخلی کلید خورد و در آن سال مخاطبان این نمایشگاه بسیار محدود بودند و رفته‌رفته با گذر زمان جایگاه ما تثبیت شد. این رویداد به بخشی از صنعت بزرگ ساختمان توجه و بر آن تمرکز می‌کند. برای هر مرحله از ساخت‌وساز باید به موضوع معماری توجه داشت. درواقع هر مرحله از ساخت‌وساز با معماری آغاز شده و با دکوراسیون به پایان می‌رسد. امسال اگرچه در زمینه حضور شرکت‌های داخلی تفاوت چندانی را شاهد نبودیم اما تقاضاها بسیار زیاد بود.

    این کارشناس نمایشگاهی ادامه داد: در واقع با توجه به محدودیتی که در فضای برگزاری داشتیم، امکان اضافه کردن شرکت‌های بیشتر وجود نداشت. اما درباره کشورهای خارجی و شرکت‌های بین‌المللی امسال رشد 50 درصدی را شاهد بودیم.وسعت کلی نمایشگاه بیش از 17هزار و 800 مترمربع است و مشارکت‌کنندگان در آن آخرین محصولات و دستاوردهای خود در زمینه تولید انواع دکوراسیون، هوشمندسازی منازل، کاغذ دیواری، دیوارپوش، کفپوش، پرده، سنگ، رنگ‌های دکوراتیو، طراحی سازه و طراحی دکوراسیون داخلی، نما، محوطه و ساختمان پیش‌ساخته را در معرض دید عموم قرار دادند.

    گفتنی است :که در این نمایشگاه شرکت‌های مشاوره و طراح معماری و معماری داخلی، تجهیزات دکوراسیون، کفپوش، دیوارپوش، پرده، لوازم تزئینی و مبلمان باغی، تجهیزات نورپردازی، تجهیزات هوشمندسازی، فناوری‌های نوین ساختمان و کتاب‌های تخصصی و دانشگاهی اقدام به ارائه محصولات و خدمات خود کرده‌اند. برگزاری چندین کارگاه آموزشی در حوزه معماری و نشست‌های تخصصی از جمله مواردی است که در حاشیه این نمایشگاه کلید خورد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه(http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت