وزیر صنعت خبر داد

مشارکت اتاق بازرگانی ایران در احداث سایت نمایشگاه‌های بین‌المللی کهگیلویه و بویراحمد

عصر نمایشگاه- وزیر صنعت، معدن و تجارت از مشارکت بخش خصوصی و اتاق بازرگانی ایران در ساخت سایت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

مشارکت اتاق بازرگانی ایران در احداث سایت نمایشگاه‌های بین‌المللی کهگیلویه و بویراحمد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از فارس ، محمدرضا نعمت‌زاده در بازدید از سایت نمایشگاه‌های بین‌المللی کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: سایت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان کهگیلویه و بویراحمد دارای فضای مناسب و جانمایی بسیار زیبایی است که در زمینی به مساحت 37 هکتار در نظر گرفته شده است.

    وی تصریح کرد: برای استارت اولیه احداث این سایت در حال حاضر سوله‌ای به مساحت 2 هزار متر مربع در حال احداث است.

    نعمت‌زاده اضافه کرد: 12 هکتار از این سایت نمایشگاهی دارای پوشش جنگلی است که این مکان به ساخت هتل و سایر امکانات گردشگری اختصاص داده می‌شود.

    وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اینکه سایت نمایشگاه بین‌المللی استان کهگیلویه و بویراحمد با توجه به توپوگرافی محیط احداث شود، گفت: پیگیر انتقال سند مالکیت این زمین برای سایت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان هستیم.

    نعمت‌زاده خواستار اجرای این طرح براساس یک فرآیند زمانی مشخص شد و گفت: با توجه به ظرفیت خوب استان احداث سایت نمایشگاه بین‌المللی ضروری است که باید هر چه سریع‌تر به بهره‌برداری برسد.

    وی در خصوص جاده دسترسی به این سایت افزود: از اعتبارات استانی برای احداث جاده دسترسی به سایت نمایشگاه‌های بین‌المللی استفاده می‌شود.

    وزیر صنعت، معدن و تجارت اضافه کرد: شرکت نمایشگاه بین‌المللی استان در گذشته در قالب تعاونی بوده اما در حال حاضر در قالب شرکت‌های سهامی و با فعالیت بخش خصوصی و فعالان اقتصادی فعالیت می‌کند.

    نعمت‌زاده تصریح کرد: سرمایه‌گذاران این طرح مبلغ 50 میلیارد ریال در طرح سرمایه‌گذاری می‌کنند و این قول را می‌دهم که از طریق رایزنی با بخش خصوصی و اتاق بازرگانی بیش از 50 میلیارد ریال دیگر در این سایت هزینه شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت