دبیر ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش بنیان دریایی بیان کرد

برگزاری نمایشگاه های حمایتی برای شرکت های دانش بنیان حوزه دریا

عصر نمایشگاه- سیف در راستای اقدامات حمایتی در نظر گرفته شده برای شرکت های دانش بنیان حوزه دریا تصریح کرد: یکی از اقدامات ما حمایت و همیاری برای شرکت کردن آنها در نمایشگاه های داخلی و خارجی است که بتوانند در این مسیر بازاریابی داشته باشند.

برگزاری نمایشگاه های حمایتی برای شرکت های دانش بنیان حوزه دریا
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۷:۰۰

    به گزارش « عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا ،محمدسعید سیف درباره برنامه های این ستاد برای شرکت های دانش بنیان حوزه دریا افزود: ستاد دریایی معاونت علمی از ستادهای نوپا در این معاونت است، بنابراین ممکن است شرکت های حوزه دریا کمتر در جریان فعالیت های ما بوده باشند.در دو سال گذشته اطلاع رسانی مناسبی در این زمینه صورت گرفته است.

    سیف ادامه داد: در این مسیر با سرپرست امور شرکت ها و مؤسسات دانش بنیان معاونت علمی نیز همکاری های خوبی داشتیم تا ارزیاب تخصصی در حوزه دریا مشخص و روال بررسی شرکت ها ساده تر شود. خوشبختانه با انجام این اقدامات تا کنون 20 شرکت دانش بنیان دریایی به ثبت رسیده اند که این رقم در حال افزایش است.

    سیف در راستای اقدامات حمایتی در نظر گرفته شده برای شرکت های دانش بنیان حوزه دریا تصریح کرد: یکی از اقدامات ما حمایت و همیاری برای شرکت کردن آنها در نمایشگاه های داخلی و خارجی است که بتوانند در این مسیر بازاریابی داشته باشند.

    وی خاطرنشان کرد: سعی داریم تا جلسات مشترک با مراکز دریایی بزرگ کشور و کارفرماها برگزار کنیم تا از این طریق توانمندی های شرکت های دانش بنیان دریایی عرضه شود و پروژه های مشترکی بین این گروه ها تعریف شود.

    دبیر ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش بنیان دریایی معاونت علمی ادامه داد: همچنین اعلام کرده ایم تا اگر تجهیزات یا سیستم هایی در حوزه دریا در داخل ساخته شود، برای دریافت گواهینامه های بین المللی و دریایی حمایت های مالی از طریق این ستاد صورت می گیرد.

    سیف درباره آخرین مسیری که تمامی شرکت های دانش بنیان حوزه دریا پیش رو دارند، گفت: حمایت های معمول از این شرکت ها همچون گرفتن وام از صندوق توسعه نوآوری و شکوفایی و صندوق های مشابه که در کشور وجود دارد و شرکت ها می توانند از آنها بهره ببرند را نیز در برنامه داریم.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه(http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت