نمایشگاه دستاوردهای دولت تدبیر و امید در قم برپا می شود

عصر نمایشگاه- مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری قم گفت: نمایشگاه دستاوردهای دولت تدبیر و امید با عنوان «سیمای امید» در قم از دوم تا پنجم شهریورماه امسال در محل نمایشگاه های دائمی استان برپا می شود.

نمایشگاه دستاوردهای دولت تدبیر و امید در قم برپا می شود
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه» به نقل از ایرنا، سید رضا علیزاده طباطبایی اظهار داشت: آیین گشایش این نمایشگاه با حضور محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و مسئولان استانی، روز سه شنبه دوم شهریورماه سال جاری ترتیب می یابد.
    وی افزود: این نمایشگاه در 62 غرفه با معرفی خدمات و دستاوردهای سه ساله دولت تدبیر و امید در استان قم برپا می شود.
    وی گفت: در این نمایشگاه سازمان های مختلف به معرفی خدمات دولت الکترونیک می پردازند و در حاشیه آن کارگروه های آموزشی امداد و کمک های اولیه، محیط زیست، نوآوری و نخبگان، جشنواره ها و جنگ کودک ترتیب خواهد یافت.
    علیزاده طباطبایی افزود: فراخوان برای حضور در این نمایشگاه با راه اندازی ستاد گرامیداشت هفته دولت از اواخر تیرماه امسال انجام شد و نهادهای مختلف با اعلام حضور در نمایشگاه، دستاوردهای دولت یازدهم را در معرض دید عموم قرار می دهند.
    وی ادامه داد: در این نمایشگاه در خصوص منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و نامگذاری امسال به عنوان «سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» و نقش دستگاه ها در تحقق منویات معظم له در موضوع های تقویت تولید داخلی، رفع بیکاری، مهار گرانی و رفع رکود پرداخته خواهد شد.
    علیزاده طباطبایی از برپایی نمایشگاه عکس دستاوردهای دولت یازدهم در این نمایشگاه خبر داد و گفت: عکس های مختلفی از بهره برداری طرح های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در طبقه فوقانی نمایشگاه دستاوردهای دولت تدبیر و امید در معرض دید عموم قرار می گیرد.
    وی اضافه کرد که این عکس ها شامل 62 تصویر از 30 دستگاه اجرایی استان قم است.
    نمایشگاه دستاوردهای دولت تدبیر و امید با عنوان «سیمای امید» در قم از دوم تا پنجم شهریورماه امسال در محل نمایشگاه های دائمی استان از ساعت 17تا 22 پذیرای علاقه مندان خواهد بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۶ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت