مدیرعامل نمایشگاه های بین المللی بوشهر خبرداد

برگزاری نخستین نمایشگاه تخصصی شهر آفتاب در بوشهر

عصر نمایشگاه- مدیرعامل نمایشگاه های بین المللی بوشهر گفت: نخستین نمایشگاه تخصصی شهر آفتاب با هدف ارائه ی جلوه ای از مدیریت یکپارچه شهری و به عنوان بزرگترین نمایشگاه تخصصی مدیریت شهری بنادر کشور اردیبهشت ماه در بندر بوشهر برگزار می شود.

برگزاری نخستین نمایشگاه تخصصی شهر آفتاب در بوشهر
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۰:۰۰

    به گزارش «عصر نمایشگاه» به نقل از روابط عمومی نمایشگاههای بین المللی استان بوشهر مدیرعامل این شرکت با با اشاره به اینکه یکی از اهداف این نمایشگاه هم افزایی توانمندی های شهرداری ها و دهیاری ها است اظهار کرد: بسترسازی توسعه ی خدمات شهری نیز از محور های این نمایشگاه است.


    مهرداد ابراهیمی افزود:  ستاد برگزاری مصمم است با برگزاری این عنوان نمایشگاهی که با حضور شهرداریها و سازمانهای تابعه آنها، سازمانهای همیاری شهرداریها و شرکت های تابعه ، ادارات و سازمانها ، تولید کنندگان و تامین کنندگان کالا و خدمات مورد نیاز شهرداریها و دهیاری ها ، کارخانجات و تولید کنندگان ماشین آلات و ادوات در زمینه های خـدمات شهـری ، مبلمـان شهری ، فضای سبــز شهری ، عمـران و شهـرسازی ، حمل و نقل و ترافیک شهری ، امور فرهنگی و تبلیغاتی ، گردشگری شهری و توسعه ی سرمایه گذاری  برگزار خواهد شد.


    وی تصریح کرد: این نمایشگاه می تواند زمینه ساز معرفی تامین کنندگان کالا و خدمات مورد نیاز شهرداری ها و دهیاری ها باشد و از سوی دیگر تلاشهای صورت گرفته توسط شهرداری ها و دیگر سازمان ها و ادارات را در جهت ساخت و مدیریت شهری مطلوب برای زندگی بهتر را به نمایش در آورد.

    وی گفت: حمایت استانداری بوشهر ، سازمان همیاری شهرداری ها ، بهمراه مشارکت شهرداری های استان بوشهر و دیگر سازمان ها و ادارات فعال در مدیریت شهری موجب بوجود آمدن فرصتی استثنایی برای شرکت ها و کارخانجات خصوصی ارائه دهنده ی خدمات و تامین کننده ی کالا ، تجهیزات و ماشین آلات مورد نیاز خدمات شهری و ملزومات این سازمانها گردیده است.

    به گزارش عصر نمایشگاه این نمایشگاه در تاریخ 7الی 10 اردیبهشت ماه سال 1395 در محل دایمی نمایشگاههای بین المللی استان بوشهر برگزار می شود.

    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت