مدیرکنترل مواد شرکت فولادمبارکه خبر داد

برگزاری نمایشگاه فروش قطعات یدکی مازاد در فولاد مبارکه اصفهان

عصر نمایشگاه- تکنسین ها و کارشناسان قطعات یدکی، براساس گردش کارهای مدون موجود، اقدام به شناسایی اقلام یدکی مازاد مربوط به تجهیزات از رده خارج شده و یا مباحث دیگر فنی، نموده و بعنوان قطعات یدکی مازاد فروشی درسیستم IS-SUITE به حالت فروشی تبدیل می‌کنند.

برگزاری نمایشگاه فروش قطعات یدکی مازاد در فولاد مبارکه اصفهان
نسخه قابل چاپ
شنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از روابط عمومی شرکت فولادمبارکه اصفهان ،وحید مزدک مدیرکنترل مواد شرکت فولادمبارکه با اعلان این خبر گفت: قرن ، قرن پیشرفت وحرکت است وسکون جایزنیست. عقب ماندن ازاین حرکت مارا دچارضرروزیان غیرقابل جبران خواهد کرد.شرکت فولادمبارکه نیز دراین حرکت روبه جلو ، نه تنها عقب نمانده بلکه جهت بقا دربازار رقابت، مجبور به ایجاد تغییرات در سیستم ها و تجهیزات خودشده است. ولی اشکال بزرگی که می‌تواند شرکت ها و صنایع بزرگ همانند فولادمبارکه راتهدید جدی نماید، مقوله از رده خارج شدن تجهیزات قدیمی و به تبع آن قطعات یدکی مربوط به آنهاست.
    مزدک تصریح کرد: از ابتدای راه‌اندازی فولادمبارکه تاکنون طرح‌ها، سیستمها و تجهیزات بسیاری بوده که به علت تغییر تکنولوژی قدیمی شده و جای خود را به سیستم‌ها و تجهیزات جدید داده اند. این امر باعث شده که حدود 5 هزار ردیف متریال کد قطعه یدکی مازاد در انبارهای فولاد مبارکه موجود باشد.
    وی افزود: تکنسین ها و کارشناسان قطعات یدکی، براساس گردش کارهای مدون موجود، اقدام به شناسایی اقلام یدکی مازاد مربوط به تجهیزات از رده خارج شده و یا مباحث دیگر فنی، نموده و بعنوان قطعات یدکی مازاد فروشی درسیستم IS-SUITE  به حالت فروشی تبدیل می‌کنند.
    مزدک گفت: واحد کنترل مواد، در راستای رسیدن به هدف تعریف شده کاهش هزینه‌ها در این مورد خاص (ناشی از خواب سرمایه، هزینه های انبارداری و نگهداری، فاسد شدن قطعات، اشغال فضای زیرسقف انبار و….. ) فعالیت سازماندهی و تعیین تکلیف قطعات یدکی مازاد فروشی را در دستور کار خود قرارداد.
    همچنین در طی بازدید دکتر سبحانی مدیرعامل و مهندس تولائیان معاون خرید شرکت از محل  نگهداری بخشی از قطعات یدکی مازاد اعلام فروشی شده (انبار YQ واقع در انبارتجهیزات به تعداد3900 ردیف متریال کد) و رهنمودهای ایشان در راستای فروش این اقلام، کارگروه تخصصی متشکل از نمایندگان کنترل مدیریت، خرید مواد مصرفی، کمسیون معاملات، دفتر فنی قطعات یدکی، حراست و کنترل مواد تشکیل شد و دستور کار این گروه بررسی فرآیند فروش و تسهیل در انجام آن بود. لازم به ذکر است طی دو نمایشگاه برگزارشده درسالهای قبل، این اقلام به رؤیت نواحی تولیدی رسانده و اعلام عدم نیاز شده است.
    ازکل قطعات یدکی قابل فروش، درمرحله اول تمرکز بر روی قطعات یدکی پاتیل‌برها به تعداد 736 ردیف متریال کد بهمراه 4دستگاه پاتبل بر از رده خارج شده و همچنین قطعات یدکی سیستم R30  واحد نوردگرم بدلیل از رده خارج شدن تجهیز فوق به تعداد 412 متریال کد، صورت گرفت.
    وی هدف از برگزاری این نمایشگاه را کنترل مجدد این اقلام (ازلحاظ قابل استفاده بودن مجدد در دیگر تجهیزات و یا قابلیت تغییر و تبدیل به قطعه یدکی دیگر و…. ) خواند.
    این گزارش حاکی است: نمایشگاه مذکور از تاریخ 1 شهریور به‌مدت دو هفته برای بازدید پرسنل فولادمبارکه برگزار می‌گردد و بدین منظور یک نمونه از هرقطعه مربوط به پاتیل‌برها وسیستم R30 به انبار VX، جنب ساختمان کنترل مواد، حمل و چیدمان شد. همچنین نمایشگاه برای متقاضیان بیرون سازمان نیز از تاریخ 20 شهریور به مدت دوهفته دایر خواهدبود.
    قابل ذکر است لیست این اقلام جهت تعیین قیمت دراختیار کمیسیون معاملات شرکت قرارگرفته که پس از مشخص شدن، مزایده فروش این اقلام برگزار خواهد شد.
    مزدک افزود: جهت سهولت دسترسی به لیست اقلام فروشی، همچنین مشخصات فنی، تعداد و دیگر اطلاعات فنی موردنیاز، نمایشگاه مجازی در پرتال فولادمبارکه نموده که امیدوارهستیم پس از اخذ مجوزهای لازم و ایجاد این نمایشگاه مجازی، حضور افراد بیرون سازمان جهت بازدید از این اقلام کاهش و به تبع آن مدت زمان فرآیند فروش نیز کاهش یابد.
    گفتنی است ،جهت دستیابی به هدف فروش هرچه سریعتر این اقلام، از کلیه همکاران، شرکت‌ها، صنایع و کارخانجات صنعتی دعوت بعمل میآید دراین نمایشگاه حضورفعال و مؤثر داشته و ما را در اجرای هرچه بهتر این فرایند با رهنمودهای خود یاری نمایند.
     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت