رئیس اتحادیه صنف کتاب و نوشت افزار :

نمایشگاه عرضه محصولات پائیزه در مشهد برگزار نمی‌شود

عصر نمایشگاه- رئیس اتحادیه صنف کتاب و نوشت افزار گفت: رکود و کسادی بازار فروش لوازم التحریر دغدغه عرضه کنندگان محصولات در ماه شهریور است.

نمایشگاه عرضه محصولات پائیزه در مشهد برگزار نمی‌شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از مشهد پیام،محمد رستگار مقدم پیرامون برپایی نمایشگاه پاییزه در نمایشگاه بین المللی مشهد و عرضه کالا‌های تحریر اظهار داشت: بنا به نامه‌ای که از جانب اتاق اصناف ایران به تمام مراکز استان‌های کشور ارسال شده است، با توجه به تجارت سالیان قبل، نمایشگاه پاییزه در مشهد و سایر نقاط کشور برگزار نمی‌شود.

    وی افزود: علت عدم برگزاری این نمایشگاه فراوانی جنس، فراوانی بازار و سیاست‌های دولت است.

    وی افزود: با فعالیت حدود هزار واحد صنفی، هیچگونه مشکلی برای توزیع محصولات نداریم ولی آنچه که با آن رو‌به‎‌رو هستیم فراوانی جنس و کم بودن خریدران است.

    رئیس اتحادیه صنف کتاب و نوشت افزار بیان کرد: با شروع ماه شهریور و شروع خرید نوشت افزار توسط دانش آموزان، نظارت‌های سازمان صنعت و معدن، سازمان بازرسی و اتحادیه مطبوع نیز قوت می‌گیرد؛ کمیسیون بازرسی این اتحادیه فعال است و از واحد‌های صنفی سرکشی می‌کند.

    رستگار مقدم در مورد وجود تصاویر نامناسب بر روی دفاتر، گفت: در حال حاضر تعداد نوشت افزار‌های که دارای تصاویر نامنوس هستند کاهش چشم گیری داشته است، این در حالی است که کالا‌های تحریر مورد نیاز دانش آموزان از تصاویر مناسب تزئین شده‌اند.

    وی افزود: دغدغه‌ای که همکاران ما در این اتحادیه با آن رو‌به‌رو هستند، کسادی و رکود در این بازار است، متاسفانه قدرت خرید مردم کاهش یافته است.

    رئیس اتحادیه صنف کتاب و نوشت افزار در مورد وجود کالا‌های خارجی در بازار‌ها اظهار داشت: اکثریت مردم ایران بر این باور هستند که باید از کالا‌های داخلی استفاده کنند ولی فروشندگان در صورتی که کالایی مشابه داخلی نداشت، اقدام به فروش کالا با برند خارجی می‌کنند، این در شرایطی است که برخی فروشندگان نیز اقدام به عرضه کالا‌های خارجی در فروشگاه‌های خود می‌کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۶ ماه پیش
        آرشیو

        دانلود با کیفیت