برای اولین بار ؛

اولین مبادله غرفه میان نمایشگاه کتاب تهران با یک کشور اروپایی

عصر نمایشگاه- نمایشگاه کتاب وین برای سال جاری ۲۴ متر غرفه رایگان و مبادله‌ای در اختیار نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران قرار خواهد داد. این اولین مبادله غرفه میان نمایشگاه کتاب تهران با یک کشور اروپایی است.

اولین مبادله غرفه میان نمایشگاه کتاب تهران با یک کشور اروپایی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از مهر ، محمدرضا وصفی رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در اتریش با اعلام این خبر گفت: پیرو چند جلسه رایزنی انجام شده بین رایزنی فرهنگی ایران و ریاست نمایشگاه بین‌المللی کتاب وین در نهایت نمایشگاه بین‌المللی کتاب وین طی مکاتبه‌ای رسمی اعلام کرد، برای سال جاری 24 متر غرفه رایگان و مبادله‌ای در اختیار نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران قرار خواهد داد.

    به گفته وی، نمایشگاه بین‌المللی کتاب وین از تاریخ دهم تا سیزدهم نوامبر مطابق بیستم تا بیست و سوم آبان در مرکز نمایشگاه های بین‌المللی این کشور برپا خواهد شد و این مبادله غرفه، نخستین مبادله در حال انجام از سوی یکی از کشورهای اروپای غربی با نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران و تنها مبادله غرفه با یک کشور اسلامی است.

    وصفی همچنین با اعلام خبری دیگر از فعالیت‌های رایزنی فرهنگی ایران در اتریش از اهدا و ارسال 500 بسته فرهنگی به مناسبت روز پزشک برای پزشکان ایرانی ساکن این کشور (اتریش) خبر داد و گفت: به مناسبت روز پزشک و سالروز ولادت بزرگ دانشمند و طبیب برجسته و نامدار جهان اسلام، شیخ الرئیس بوعلی سینا،500 بسته فرهنگی برای پاره ای از پزشکان ایرانی مقیم اتریش کردیم.

    وی افزود: علاوه بر آن در بزرگترین بیمارستان اروپا، مستقر در وین به نام AKH حاضر شدیم و ضمن ملاقات با مدیرکل داخلی و حقوقی این بیمارستان، دکتر لیوپولد میشائیل مرزی Leopold Michael Marzi مراتب درود و سلام خود را از طریق ایشان به کادر پزشکان ایرانی این بیمارستان تقدیم و درخواست کردیم بسته هایی تقدیمی به دست آنها رسانده شود.

    رایزن فرهنگی ایران در اتریش ادامه داد: در این جلسه دکتر رمزی نیز در تشریح واحد حقوقی بیمارستان گفت که رعایت حقوق بیمار اعم از آنکه بیمه باشد و یا نباشد و یا ساکن اتریش باشد و یا نباشد، بنابر منشورهای بین المللی و قوانین اتریش، جزو اولویت های این بیمارستان است و واحد یادشده ضمن اطلاع رسانی این حقوق به بیمار و کادر درمانی، پاسخگوی هر گونه نیازهای از این دست است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت