نمایشگاه ایران نوشت گروه های سنی مهدکودک تا دانشگاه را دربر می گیرد

عصر نمایشگاه- مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی نمایشگاه ایران نوشت گفت: با طراحی های صورت گرفته در نمایشگاه امسال، تمامی گروه های سنی از مهدکودک تا دانشگاه می توانند برای تهیه لوازم التحریر در این مرکز حضور یابند.

نمایشگاه ایران نوشت گروه های سنی مهدکودک تا دانشگاه را دربر می گیرد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه» به نقل از ایرنا، وحید کرائیلی با بیان اینکه چهارمین نمایشگاه نوشت افزار و لوازم التحریر ایران نوشت، تا 12 شهریور در مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دایر است، اظهار کرد: این نمایشگاه از دوم ماه جاری در این مرکز آغاز بکار کرده و طی 6 روز گذشته استقبال بسیار خوبی از سوی خانواده ها شده است.
    وی پیش بینی کرد در هفته دوم حضور مردم در نمایشگاه چشمگیرتر باشد و افزود: در این رابطه اطلاع رسانی از سوی رسانه ها به ویژه خبرگزاری ها، مطبوعات و صدا و سیما کمک شایانی برای حضور پرشورتر خانواده ها در این رویداد فرهنگی خواهد کرد.
    کرائیلی گفت: هر روز و به مدت یک ساعت پخش زنده از نمایشگاه با حضور مجریان و دوستان محبوب بچه ها از شبکه های دو و پویا سیمای جمهوری اسلامی ایران به مورد اجرا گذاشته می شود.
    وی افزود: در نمایشگاه امسال از تولیدات تازه با طراحی اسطوره های کشور از جمله رستم و سهراب گرفته تا شهدای بزرگوار انقلاب و جنگ تحمیلی، شهدای هسته ای و مدافع حرم و شخصیت های کارتونی و جناب خان و دیرین دیرین، در لوازم التحریر تولید داخل استفاده شده است.
    کرائیلی با بیان اینکه در چهارمین نمایشگاه نوشت افزار همچنین از تصاویر قهرمانان ملی در عرصه ورزش کشور در طرح روی جلد دفترچه ها و لوازم التحریر استفاده شده، اظهارامیدواری کرد؛ خانواده ها با حضور پرشور خود در این مرکز در اشاعه فرهنگ ملی و رونق چرخه تولید داخلی کمک قابل توجهی به صنعت لوازم التحریر کنند.
    امیر راهپیما 46 ساله کارمند اداره ثبت به خبرنگار ایرنا گفت: نمایشگاه نوشت افزار حرکتی بسیار ارزشمند برای تهیه لوازم نوشتاری مورد نیاز بچه ها است و در کنار آن خرید آسان و مناسب به همراه اجرای برنامه های آموزنده و نشاط آور، خاطره ای به یادمانی برای فرزندان رقم خواهد زد.
    عاطفه حسنی، خانه دار نیز گفت: در نمایشگاه برای بچه ها دفترچه و کیف و مداد خریداری کردیم و قیمت ها بسیار مناسب بود.
    وی افزود: طرح های روی جلد دفترچه ها خیلی جذاب بود و همین که یادآور ارزش های ایران اسلامی است، برای فرزندان به یادماندنی خواهد بود.
    زیبا رستگار کارمند شرکت نیز گفت: تنوع کالا در نمایشگاه امسال نسبت به دوره گذشته مطلوب بود، همه غرفه ها تلاش کردند کالاهای با کیفیت برای فروش عرضه کنند و فکر می کنم نوشت افزارها مورد پسند همه باشد و در جایی که کیفیت کالاها بالا باشد حتما قیمت هم افزایش خواهد داشت، ولی در این نمایشگاه این چنین نبود و قیمت ها حتی نسبت به کالاهای مشابه خارجی عرضه شده پائین تر هم بود.
    وی گفت: طرح روی جلد دفترچه ها و نوشت افزار کاملا با ذائقه بچه ها و در سنین مختلف با ارزش ایرانی و اسلامی رعایت شده بود و طرح انیمیشن شاهزاده روم نیز که یک محصول ایرانی است و به تازگی در سینماهای کشور به نمایش درآمد، به شکلی بسیار زیبا روی برخی از لوازم التحریر نقش بسته بود که می توان طرحی جایگزین برای آثار کودکانه غربی عنوان کرد.
    احمد راوندی شغل آزاد هم گفت: استفاده از عکس و خاطرات شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی روی طرح جلد دفترچه ها کار بسیار ارزشمندی است که کودکان و فرزندان این آب و خاک را به یاد شهدا خواهد انداخت و از طرفی مقابله با نمادهای غربی است.
    وی درخصوص عرضه کالاهای خارجی در نمایشگاه نوشت افزار، اظهار کرد: رقابت و انتخاب دو مقوله مهم در عرضه و تقاضا است و در جایی که برای عرضه کالای با کیفیت و قیمت مناسب از حضور کالاهای خارجی در کنار ایرانی استفاده شود، حرکتی بسیار پسندیده است و از طرفی مردم حق انتخاب دارند و تولید کنندگان داخلی باید برای فروش بیشتر کالاهای خود به سوی کیفیت و قیمت مناسب حرکت کنند.
    سمیرا نداف مسئول غرفه حکمت نیز گفت: با توجه به جمعیت قابل توجه دانش آموز و دانشجو در کشور سرمایه گذاری در بخش تولید نوشت افزار و لوازم التحریر بسیار کار پسندیده ای است و از این رو نیاز است مسئولان از بخش خصوصی با ارائه تسهیلات با سود کمتر حمایت لازم به عمل آورند.
    وی افزود: تولید انواع دفترچه های مدرسه ای و دانشگاهی، دفتر خبرنگاری، دفترچه های دو رنگ با روکش پی وی سی، دفترچه های سیمی و گلاسه و دفترچه های یاداشت همراه با پیام بزرگان دینی و اسلامی با طرح عکس شاعران و بزرگان علمی کشور، از جمله تولیدات این شرکت است که در نمایشگاه نوشت افزار کانون پرورشی برای علاقمندان عرضه شده است.
    چهارمین نمایشگاه نوشت افزار ایرانی - اسلامی با عنوان «ایران نوشت» از روز دوم شهریور ماه با حضور تولیدکنندگان داخلی در مرکز آفرینش های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آغاز به کار کرد.
    در نمایشگاه امسال بیش از یکصد محصول جدید از تولیدات داخلی با بهره گیری از نمادهای ملی و بومی در معرض دید و فروش قرار گرفته و 40 تولیدکننده نوشت افزار، از جمله برخی از تولیدکنندگان بومی شهرستان های کشور حضور دارند و خانواده ها به همراه فرزندان خود می توانند تا دوازدهم شهریورماه همه روزه از ساعت 10 تا 22 در مرکز آفرینش های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بازدید کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت