سرپرست معاونت بهره‌وری اداره کل اوقاف سمنان خبر داد

برگزاری نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری موقوفات سمنان

عصر نمایشگاه- سرپرست معاونت بهره‌وری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری موقوفات در هفته پایانی بهمن‌ماه در سمنان برگزار می‌شود.

برگزاری نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری موقوفات سمنان
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۳:۰۰

    به گزارش « عصر نمایشگاه » به نقل از فارس ، ابراهیم رستمیان اظهار کرد: افزایش بهره‌وری موقوفات یکی از اولویت‌های کاری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان است و در این راستا برنامه‌های مدونی پیش‌بینی‌شده است.

    وی با اشاره به برنامه‌های اجرا شده در راستای به‌روزرسانی اجاره‌بهای موقوفات افزود: با توجه به اینکه در گذشته بسیاری از موقوفات با مبالغ بسیار ناچیز به اجاره واگذار شده بود، با برنامه‌ریزی و بازدیدهای میدانی مرتب و سرکشی مداوم از موقوفات و برگزاری نشست‌های متعدد با مستاجران و کارشناسان، امروز شاهد این هستیم که اجاره‌بهای موقوفات به نرخ عادله روز تنظیم شده است.

    سرپرست معاونت بهره‌وری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان تصریح کرد: یکی از دیگر اقدامات صورت گرفته طی سال‌های اخیر در راستای افزایش بهره‌وری موقوفات، واگذاری به اجاره موقوفات فاقد درآمدی است که قابلیت بهره‌برداری را داشتند، ولی متأسفانه بدون استفاده مانده بودند.

    وی خاطرنشان کرد: شناسایی موقوفات دارای موقعیت سرمایه‌گذاری یکی دیگر از اقدامات صورت گرفته در راستای افزایش بهره‌وری موقوفات است که در حال حاضر در دستور کار معاونت بهره‌وری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان قرار دارد.

    رستمیان گفت: در حال حاضر بالغ بر 60 موقوفه مستعد سرمایه‌گذاری در سطح استان سمنان شناسایی‌ شده است که در نظر داریم در هفته پایانی بهمن‌ماه نسبت به معرفی آن به سرمایه‌گذاران اقدام کنیم.

    این مسئول افزود: این اقدام در قالب برپایی نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری و در حاشیه همایش وقف و اقتصاد در شهرستان سمنان عملیاتی خواهد شد.

    سرپرست معاونت بهره‌وری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان خاطرنشان کرد: در حال حاضر چندین پروژه عمرانی در موقوفات با مشارکت سرمایه‌گذاران در حال اجراست که به زودی شاهد افتتاح و بهره‌برداری از یکی از این پروژه‌ها خواهیم بود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه(http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت