معاون فرهنگی ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد

برگزاری نمایشگاه بزرگ کتاب در یاسوج

عصر نمایشگاه- معاون فرهنگی ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از برپایی نمایشگاه بزرگ کتاب در روز ۱۲ بهمن در شهر یاسوج خبر داد.

برگزاری نمایشگاه بزرگ کتاب در یاسوج
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۵:۰۰

    به گزارش « عصر نمایشگاه » به نقل از فارس ، رضا خردمند با بیان برنامه‌هایی که از سوی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در دستور کار قرار دارد، اظهار کرد: برنامه‌های متنوعی از جمله در دهه فجر انقلاب اسلامی امسال در دستور کار قرار داده‌ایم.

    وی یکی از این اقدامات را برگزاری نمایشگاه بزرگ کتاب ذکر کرد و گفت: در روز 12 بهمن آیین گشایش پانزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب استانی با حضور معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهر یاسوج برگزار می‌شود.

    معاون فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد به دیداری که با مدیرعامل مؤسسه نمایشگاه‌های فرهنگی کشور داشته‌ اشاره کرد و گفت: برای اخذ تفاهمنامه برگزاری این نمایشگاه، دیداری با مدیرعامل مؤسسه یاد شده برگزار کردیم.

    وی از معاون فرهنگی وزیر ارشاد خبر داد و گفت: مسئولان استانی از جمله نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار در این آیین شرکت خواهند کرد.

    خردمند برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی را گامی در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی در استان ذکر کرد و گفت: در حاشیه نمایشگاه برنامه‌های مختلف فرهنگی نیز برگزار می‌شود.

    وی با درخواست از خانواده‌ها و همچنین مدارس برای حضور در این نمایشگاه تصریح کرد: برای بالا بردن فرهنگ کتابخوانی در استان باید جوانان و نوجوانان را بیش از گذشته برای حضور در نمایشگاه ترغیب کنیم.

    این مسئول نقش رسانه‌ها در برگزاری موفقیت‌آمیز نمایشگاه‌ها از جمله نمایشگاه کتاب را بسیار مهم و ضروری دانست و گفت: به همین منظور آماده تعامل و استفاده از خرد جمعی رسانه‌ها برای برگزاری هر چه بهتر نمایشگاه کتاب هستیم.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه(http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت