شهرداری تهران منتظر دریافت نظر نهایی باشد

فردا مکان برگزاری نمایشگاه کتاب تهران با وزیر ارشاد مطرح می شود

عصر نمایشگاه- معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: فردا در جلسه ای که با آقای جنتی داریم جمع بندی مکان برگزاری نمایشگاه کتاب ارایه می شود.

فردا مکان برگزاری نمایشگاه کتاب تهران با وزیر ارشاد مطرح می شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۹:۰۰

    به گزارش « عصر نمایشگاه » به نقل از مهر، سیدعباس صالحی، معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پاسخ به سوالی درباره آخرین تصمیمات اتخاذ شده در خصوص مکان برگزاری نمایشگاه کتاب تهران گفت: چندی پیش نمایندگان و تشکل های نشر، کارشناسان موسسه نمایشگاه های فرهنگی و نمایندگانی از معاونت فرهنگی وزارت ارشاد، از شهر آفتاب محل پیشنهادی شهرداری برای برگزاری این نمایشگاه بازدید کردند. تشکل های نشر نظر خود را در خصوص کم و کیف این مکان برای میزبانی از نمایشگاه کتاب به ما در معاونت فرهنگی اعلام کرده اند و من فردا در جلسه ای که با آقای جنتی دارم، حاصل این جمع بندی را به ایشان اعلام می کنم و به احتمال زیاد نظر نهایی هم در این خصوص به شهرداری اعلام خواهد شد.

    معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مورد تصمیم اتخاذ شده در خصوص نشر و عرضه ترجمه های الهی قمشه ای هم توضیح داد: در خصوص متن قرآن، نظر سازمان دارالقرآن الکریم برای اداره کتاب ما مرجع است و در خصوص ترجمه های قرآن هم همچنان نظرات معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد معیار است و این تصمیمات به خاطر حساسیت موضوع نشر قرآن در جامعه اتخاذ شده است.

    در ادامه این نشست، نادر قدیانی، بنیانگذار و مدیر انتشارات قدیانی در سخنان کوتاهی با اشاره به ورود خود به عرصه فروش کتاب در سال هزارو سی صد وچهل و هشت  با فروش کتاب های مورد نیاز دانش آموزان از توسعه فروشگاه کتاب این موسسه تا پایان سال جاری خبر داد.

    انتشارات قدیانی در سال 1355 تاسیس شد و فعالیت خود را از سال 1365 به طور رسمی و جدی آغاز کرد که حاصل 28 سال فعالیت آن انتشار 1903عنوان کتاب بوده است. انتشارات قدیانی8دوره ناشر نمونه و 4 دوره ناشر تقدیری کشور بوده است. این موسسه انتشاراتی 722 عنوان کتاب مرتبط با محتوای آثار درسی به چاپ رسانده و تاکنون 8 عنوان از کتابهایش عنوان جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران را دریافت کرده است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه(http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت