نمایشگاه مدیرکاریکاتور در اراک گشایش یافت

عصر نمایشگاه- نمایشگاه آثار هنری مدیرکاریکاتور همزمان با هفته دولت، روز دوشنبه با حضور جمعی از مسئولان دستگاه های اجرایی استان مرکزی و اراک در فرهنگسرای آیینه اراک گشایش یافت.

نمایشگاه مدیرکاریکاتور در اراک گشایش یافت
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه» به نقل از ایرنا، در این نمایشگاه 55 تثر کاریکاتور و کارتن از هنرمند اراکی محمود شکرایه به نمایش درامده که تمامی آثار از چهره مدیران اجرایی استان مرکزی و شهرستان اراک است.
    هدف از برگزاری این نمایشگاه ایجادفضای متفاوتی در هفته دولت و نشان دادن آستانه تحمل مدیریت استانی و تقویت جایگاه ابزار هنر و کاریکاتور در فضای رسانه ای و فرهنگی بود.
    این نمایشگاه از امروز تا 11 شهریور ماه جاری هر روز صبح ها از 9 صبح تا 13 و عصرها از 16 تا 20 شب برای بازدید عموم دایر است.
    فرماندار کلانشهر اراک در حاشیه آیین گشایش این نمایشگاه در گفت و گو با ایرنا گفت: همزمان با سفر کاروان تدبیر و امید به استان، 97 طرح عمرانی و صنعتی با اعتبار یک هزار و 510 میلیارد ریال در کلانشهر اراک افتتاح می شود.
    حسین بختیاری بیان کرد: این هفته فرصتی مناسب، برای اطلاع رسانی و آگاه کردن مردم از اقدامات انجام شده توسط دولتمردان و برجسته کردن مزیت های طرح ها است که می طلبد مردم استان مرکزی با استقبال از سفر ریاست جمهور به این استان در نهادینه شدن این مهم تمام تلاش خود را به کار گیرند.
    وی در بخش دیگر سخنانش عنوان کرد: با توجه به قرار گرفتن در عصر ارتباطات و پیشرفت نکنولوژی بسیاری از مشکلات جامعه در غالب بحث و سخنرانی قابل طرح نیست و تقویت ابزار و شیوه های جذاب که بتواند پیام و هدف های یک رویداد را به طور آشکار نشان می دهد باید توسعه یابد.
    مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی نیز اظهار کرد: کاریکاتور در رشد، حفظ و پیشبرد اهداف جامعه نقش غیر قابل انکار دارد زیرا این امر یک شاهکار بین المللی است که حس این اثر و نوع قلم این اثر هنری با ارزش شخصیت مورد نظر را به یک شخصیت متفاوت تبدیل می کند.
    مهدی حقیقی با اشاره به این امر که این نمایشگاه برای نخستین بار در استان مرکزی برگزار شده، گفت: برپایی این نمایشگاه به صورت زنجیره ای در شهرستان های استان برنامه ریزی شده است.
    وی خاطر نشان کرد: برای ایجاد انگیزه و حمایت از هنرمندان فعال در این حوزه کاریکاتور، آثار تولید شده برای فروش به شخصیت های اصلی هدفگذاری شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت