نمایشگاه عرضه کتابهای دفاع مقدس در زنجان برپا می‌شود

عصر نمایشگاه- فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به لزوم توجه مولفان و ناشرانی استانی به حوزه دفاع مقدس گفت: نمایشگاه عرضه کتابهای دفاع مقدس در بافت مرکزی شهر زنجان برپا می‌شود.

نمایشگاه عرضه کتابهای دفاع مقدس در زنجان برپا می‌شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه» به نقل از تسنیم، سردار جهانبخش کرمی شامگاه دوشنبه در حاشیه هشتمین نمایشگاه کتاب ناشران سراسر کشور در جمع خبرنگاران با بیان اینکه یکی از راهبردهای اساسی بسیج مقابله با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمنان اسلام است اظهار داشت: بسیجیان امروز به عنوان خاکریز فرهنگی دفاع از اسلام و انقلاب هستند.

    وی با تاکید بر اینکه در زمینه کتاب و کتابخوانی برنامه‌های خوبی در پایگاههای مقاومت بسیج پیش‌بینی شده است، ابراز کرد: تاکید مقام معظم رهبری بر امر کتابخوانی اهمیت پرداختن به این موضوع را دو چندان می‌کند.

    فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه بسیج گامهای خوبی در زمینه توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی برداشته است، تصریح کرد: متاسفانه در زنجان جای کتابهای دفاع مقدس خالی است.

    وی مرکز حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس سپاه استان در بهترین نقاط سطح شهر اقدام به برپایی نمایشگاه و فروشگاههایی به منظور عرضه کتابهایی که در حوزه دفاع مقدس به چاپ رسیده و یا در حال چاپ است، می‌کند، بیان کرد: این امر در راستای آگاه‌سازی نسل جوان از ارزشهای دفاع مقدس انجام می‌شود.

    سردار کرمی با بیان اینکه نشریات داخلی سپاه و بسیج رسانه نیز عملکرد قابل قبولی در حوزه فعالیتهای رسانه‌ای دارند، تصریح کرد: رونمایی از کتابهای دوران دفاع مقدس نیز به مناسبت گرامیداشت این روز در نمایشگاه کتاب ملی دفاع مقدس که در تهران انجام می‌شود.

    وی خاطرنشان کرد: رونمایی‌های انجام شده در هفته دفاع مقدس از 27 شهریور تا 10 مهرماه در قالب نمایشگاهی برای عموم مردم انجام می‌شود.

    فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه زنجان نیز در این نمایشگاه غرفه‌ای دایر و کتابهای تالیفی سپاه استان و نیز نهادهای دیگر در حوزه دفاع مقدس را عرضه می‌کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت