نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز برپا می شود

عصر نمایشگاه- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی از برپلیی چهاردهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز از بیست و ششم مهر تا یکم آبان ماه سال جاری در محل نمایشگاه بین المللی تبریز خبر داد.

نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز برپا می شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه» به نقل از شبستان، محمد محمدپور، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با بیان اینکه نمایشگاه کتاب تبریز پس از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، در رتبه دوم کیفیت و کمیت قرار دارد، اظهار داشت: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در آیین افتتاحیه نمایشگاه سیزدهم از تبریز به عنوان بزرگترین نمایشگاه کتاب استانی یاد کرد که این مهم نشانگر اهمیت و جایگاه شاخص نمایشگاه کتاب تبریز است.

     

    وی افزود: با توجه به درخواست مکرر ناشران و کتابفروشان استان مبنی بر تغییر زمان برگزاری نمایشگاه به دلیل مصادف بون آن با آغاز سال تحصیلی که اوج فروش ایشان می باشد و همچنین موافقت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، تاریخ برگزاری چهاردهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز امسال از بیست و ششم مهر لغایت یکم آبان ماه خواهد بود.

     

    محمدپور نقش برگزاری نمایشگاه کتاب تبریز را در ارتقای سطح فرهنگ عمومی و افزایش مبادلات فرهنگی بسیار مطلوب ارزیابی کرد و گفت: نمایشگاه کتاب موجب افزایش شاخص‌ مطالعه در میان اقشار مختلف مردم شده و همچنین موجب افزایش انگیزه‌ مولفان و ناشران برای تولید آثاری بهتر و برتر می‌شود.

     

    وی تاکید کرد: نمایشگاه کتاب به عنوان یک پدیده‌ و مهمترین رویداد فرهنگی در سطح شمالغرب کشور محسوب شده و در هر دوره‌ برگزاری منجر به معرفی عناوین جدید و تازه‌های نشر می‌شود.

     

    محمدپور تصریح کرد: در حال حاضر این نمایشگاه با مشارکت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مؤسسه نمایشگاه‌های ایران برگزار می ‌شود و امید بر این است با هم اندیشی و همکاری نهادهای فرهنگی استان بتوانیم این نمایشگاه را که بزرگترین رویداد فرهنگی منطقه محسوب می‌شود به بهترین نحو ممکن برگزار کنیم.

     

    مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی با اشاره به آغاز ثبت نام ناشران جهت شرکت در نمایشگاه یاد شده، گفت: ناشران استانی و کشوری می ‌توانند از 9 تا 19 شهریورماه جاری از طریق آدرس اینترنتی www.icfi.ir   نسبت به ثبت نام جهت حضور در این نمایشگاه اقدام کنند.

    محمدپور همچنین از برگزاری نمایشگاه قرآن و عترت در کنار چهاردهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز خبر داد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت