نمایشگاه نقاشی کودکان و نوجوانان دیار گروس در بیجار برپا شد

عصر نمایشگاه- نمایشگاه آثار نقاشی کودکان و نوجوانان کانون پرورش فکری شهرستان بیجار با عنوان دیار گروس در نگار خانه حوزه هنری برپا شد.

نمایشگاه نقاشی کودکان و نوجوانان دیار گروس در بیجار برپا شد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه» به نقل از مهر، شامگاه پنج شنبه به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و همکاری حوزه هنری نمایشگاه نقاشی کودکان و نوجوانان "دیار گروس"در محل حوزه هنری برپا شده و با استقبال بسیار خوب مردم هنر دوست بیجار گروس مواجه بوده است.

    مدیر کل کانون پرروش فکری کودکان و نوجوانان کردستان نیز اظهار داشت:نمایشگاه نقاشی کودکان و نوجوانان "دیار گروس"در راستای حمایت از فرهنگ وهنر کودکان و نوجوانان در نگارخانه حوزه هنری افتتاح شد.

    سهیلا شیخی در ادامه به اهداف برگزاری این نمایشگاه اشاره کرد و افزود: این نمایشگاه با هدف معرفی توانایی های اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و فعالیتهای این نهاد در رده‌های سنی مختلف کودک و نوجوان در طول سال برپا شده است.

    وی اضافه کرد: در این نمایشگاه تعداد 40 اثر از  آثار برگزیده نقاشی کودکان و نوجوانان دیار گروس به نمایش گذاشته شده است .

    وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به کارها و اقدامات گسترده کانون در سطح استان کردستان اظهار داشت: کانون پرورش فکری مسیرها را برای کودکان و نوجوانان هموار می کند تا کودکان و نوجوانان در بصورت غیر مستقیم با اهداف تربیتی کانون رشد یابند.

    وی افزود: خوشبختانه فعالیت های ارزشمند و چشمگیری توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان صورت گرفته است و اعضا این کانون موفق شده اند افتخارات زیادی را در عرصه ملی و بین المللی کسب کنند.

    مدیر کل کانون پرورش فکریی کودکان و نوجوانان کردستان در بخش دیگری از سخنان خود به حمایت های خوب مسئولین فرهنگی اشاره کرد و بیان داشت:کانون بعنوان متولی تربیت فرهنگی و هنری کودکان و نوجوانان پیشرو بوده است و در این مسیر مسئولین استانی و شهرستانی همواره حامی فعالیت های فرهنگی بوده اند  و به بسط و گسترش بیش از پیش این فعالییت ها کمک کرده اند اما انتظار می رود ای حمایت ها همچنان ادامه داشته باشد.

    شیخی قصه گویی، معرفی و امانت کتاب ، روخوانی کتاب ، قصه گویی ،شعر خوانی ، قرآن و احکام ، انیمیشن،کارگاه ادبی ، نمایش عروسکی، پخش فیلم، تهیه روزنامه دیواری، نقاشی، سفالگری، بحث آزاد معرفی شخصیت ، معرفی سرزمین ، معرفی ایام و وقایع را از جمله فعالیت های مرکز فرهنگی هنری و ادبی بیجار دانست.

    وی بیان کرد: کانون ظرفیتهای بسیار بالایی برای رشد ذهنی و پرورش استعداد های کودک ونوجوان دارد و خوشبختانه با تلاش مربیان مراکز این مهم تحقق پیدا کرده است.

    شیخی گفت: توسعه و تجهیز مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در واقع نوعی سرمایه‌گذاری به حساب می‌آید، چراکه خروجی آن می‌تواند در توسعه کشور اثرگذار باشد.

    وی  در پایان ضمن دعوت از تمامی علاقه مندان جهت بازدید از این نمایشگاه عنوان کرد :این نمایشگاه از تا 17 شهریور ماه به مدت یک هفته  همه روزه از ساعت 10 الی 12 و 17 الی 20 پذیرای علاقه مندان می باشد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت