معاون قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر خبر داد

برگزاری همزمان نمایشگاه‌های قرآن و کتاب بوشهر

عصر نمایشگاه- نمایشگاه‌های قرآن و کتاب بوشهر امسال به صورت همزمان با یکدیگر برگزار خواهند شد.

برگزاری همزمان نمایشگاه‌های قرآن و کتاب بوشهر
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایکنا ، عبدالرضا عالی‌پور، معاون قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر از برگزاری همزمان نمایشگاه‌های قرآن و کتاب بوشهر به صورت همزمان با یکدیگر خبر داد.

    معاون قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر ادامه داد: جهت استقبال مردم از نمایشگاه‌های کتاب و قرآن در بوشهر و بهره‌وری بیشتر از این نمایشگاه‌ها بنا بر این شد تا این دو نمایشگاه به صورت همزمان برگزار شوند.

    عالی‌پور در ادامه با بیان اینکه امسال برای اولین بار این برنامه اجرایی خواهد شد، تصریح کرد: با هماهنگی‌های انجام شده، مقرر شد تا در حین برگزاری نمایشگاه کتاب، سالنی نیز برای برپایی نمایشگاه قرآن در نظر گرفته شود تا علاقه‌مندان برای تهیه محصولات و نیز بازدید از نمایشگاه قرآن به آن مراجعه کنند.

    معاون قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر با اشاره به اینکه این نمایشگاه‌ها طی آذرماه سال جاری برگزار خواهند شد، بیان کرد: امیدواریم با برگزاری همزمان نمایشگاه‌های قرآن و کتاب، زمینه استقبال بیشتر مردم از این نمایشگاه‌ها را فراهم کنیم.

    وی همچنین، در ادامه از راه‌اندازی بانک اطلاعات قرآنیان استان بوشهر نیز خبر داد و گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در این زمینه، ان‌شاءالله به زودی شاهد راه‌اندازی بانک اطلاعات قرآنیان سراسر استان خواهیم بود تا علاقه‌مندان بتوانند به راحتی با قرآنیان در سطح استان آشنا شوند.

    معاون قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر تصریح کرد: با راه‌اندازی بانک اطلاعاتی قرآنیان استان، اطلاعات قرآنیان استان در رابطه با جلسات قرآنی در رشته‌های مختلف در اختیار مردم قرار می‌گیرد تا بتوانند راحت‌تر در سراسر استان اساتید و قرآنیان را شناسایی کنند.

    یادآور می‌شود، بنا بر اعلام معاون قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، نمایشگاه‌های قرآن و کتاب بوشهر امسال به صورت همزمان با یکدیگر برگزار خواهند شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت