نمایشگاه صنعت نان کانادا

عصر نمایشگاه- نمایشگاه صنعت نان و نانوایی سال ۲۰۱۶کشور کانادا که در۱تا ۳مِی مقارن با ۱۲-۱۴ اردیبهشت و در مرکز بین المللی نمایشگاه های این کشور در شهر Mississauga برگزار شد، ۴۱۲۷شرکت کننده را در سه روز شاهد بود.

نمایشگاه صنعت نان کانادا
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از نگاه هستی خبر ،طبق اعلام انجمن نانوایی کانادا، این نمایشگاه خریدارانی را از کشورهای کانادا، آمریکا، چین، امارات و عربستان صعودی به همراه داشت. ماموران و سران حرفه تجارت که از کشورهای مختلف بودند، نسبت به محصولات کانادایی و تجارت دوطرفه محصولات ابراز علاقه کردند.

     Paul Hetherington، مدیر انجمن نانوایی کانادا از این نمایشگاه ابراز رضایت کرد و گفت: تعداد شرکت کنندگان این نمایشگاه کاهش نیافته و این نشانه خیلی خوبی است. وی همچنین اضافه کرد: در هر هشت سال این نمایشگاه میان دو نمایشگاه مختص این صنعت قرار میگیرد، نمایشگاه IBA در مونیخ آلمان که امسال در سپتامبر 2015 برپا شد و نمایشگاه IBIE در لاس وگاس که زمان آن، ماه اکتبر است. وقتی که به گذشته نگاه میکنیم، میبینیم که خوشبختانه استقبالی که از نمایشگاه میشود مانند استقبالی است که در سال 2008 از آن شد. ما متوجه شده ایم که این یک چالش است و خوشبختانه توانستیم زمینه خود را حفظ کنیم  و حتی تثبیت بیشتری در این صنعت داشته باشیم. بنابراین، از این موضوع خوشحالیم.

    امسال، برای اینکه نمایشگاه جذاب تر باشد و آگاهی بیشتری را به شرکت کنندگان بدهد،  برنامه آموزشی برپا شد. نظر شخصی مدیر این انجمن این است که نتیجه ای که از این برنامه های آموزشی به دست آمد، برای کسانی که در این جلسات شرکت کرده بودند، مثبت بود.
    علاوه بر موارد آموزشی، انجمن نانوایی کانادا در حال گسترش زمینه هایش است تا تولید خلاقانه و ایده های مختلف تولید را ارائه بدهد.

    Hetherington بیان کرد: ما دو هیئت نمایندگی را درنمایشگاه این سال داشتیم، یکی از چین و دیگری از خاورمیانه. همچنین 14 نماینده از کنسولگریهای مختلف تجاری داشتیم. تلاش میکنیم تا همکاریمان را با این کنسولگریها ادامه دهیم تا به شرکت کنندگان نمایشگاه چیز جدید و جالبی ارائه دهیم.
    وقتی که در مورد انتظارات مصرف کنندگان صحبت به میان آمد، Rosenberg که موسس Dufflet Pastries است بیان کرد: مردم به دنبال برچسب غذایی بهداشتی هستند، اما مصرف کنندگان نمیدانند که معنی "طبیعی" دقیقا چیست.

    Drryl Row رئیس Weston Bakeries تصدیق کرد: مصرف کنندگان آگاه تر شدهاند، اما آگاهی شان کامل نیست. وی اضافه کرد: همه ما به دنبال این هستیم که بفهمیم مصرف کنندگان، در زمان حال و آینده چه چیزی را خواستارند.
    در نمایشگاه سال آینده که در تاریخ 23 آوریل 2017 و در ونکوور برگزار میشود، منتظر محصولات و ایده های جدید تولید کنندگان خواهیم بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت