نمایشگاه نظامی مسکو ۲۰۱۶ ؛

هیات دفاعی ایران از نمایشگاه نظامی مسکو دیدن می کند

عصر نمایشگاه- هیات جمهوری اسلامی ایران از وزارت دفاع و بخش های مرتبط با حوزه های فنی و نظامی از نمایشگاه نظامی ۲۰۱۶ روسیه در مسکو دیدن می کنند.

هیات دفاعی ایران از نمایشگاه نظامی مسکو دیدن می کند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا ، براساس برنامه اعلام شده در این نمایشگاه شش روزه، افزون بر حضور گسترده صنایع تسلیحاتی و تجهیزات جانبی رزمی شرکت های مختلف روسی، ده ها کشور نیز بخشی از توانمندی های خود را در این عرصه ارائه می کنند.
    در سال جاری نیز مانند نمایشگاه نظامی ماکس 2015 مسکو، هیات جمهوری اسلامی ایران مذاکرات و رایزنی های گسترده ای را در زمینه کارشناسی های دفاعی و فناوری انجام خواهد داد.
    در جریان برگزاری این نمایشگاه که امروز نزدیک مسکو آغاز خواهد شد و در آن آخرین دستاوردهای پیشرفته جنگ افزاری و تجهیزات رزمی از انفرادی تا نیمه سنگین و سنگین زمینی، هوایی و دریایی مانند انواع هواپیماهای نظامی، تانک و نفربرهای زرهی به نمایش در می آید، هیات های مختلفی از کشورهای جهان و همچنین شرکت های فعال در عرصه تسلیحاتی، مذاکرات گسترده ای را انجام می دهند.
    روسیه که سال 2015 با فروش بیش از 10 میلیار دلار جنگ افزار پس از آمریکا با فراتر از 30 میلیارد دلار صادرات در جایگاه دوم جهان قرار گرفت، در صدد است با افزایش مشتریان تجهیزات جنگی خود، این فاصله را در سال جاری و سال آینده میلادی کاهش دهد.
    برنامه اصلی نمایشگاه در منطقه پاتریوت با استفاده از زیر ساخت های موجود و تازه ساخته شده برای نمایشگاه جدید و نیز میدان های رزمی آلابینو و فرودگاه کوبینکا برگزار خواهد شد.
    براساس اطلاعات اعلام شده، حدود 1000 شرکت بیش از 9000 جنگ افزار را نمایش خواهند داد و همچنین هیات هایی از 107 کشور از جمله جمهوری اسلامی ایران دعوت شده اند که تقریبا شامل تمامی مناطق جهان می شود.
    متحدین روسیه در سازمان امنیت جمعی، همکاری های شانگهای و بریکس، آسیا و اقیانوسیه، قاره آمریکا، خاور نزدیک، غرب و شرق اروپا و آفریقا در این نمایشگاه یا نشست های جانبی و همایش های تخصصی آن شرکت می کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت