نظامی ۲۰۱۶ مسکو ؛

نمایشگاه نظامی روسیه به امید فروش بیشتر تسلیحات آغاز شد

عصر نمایشگاه- نمایشگاه نظامی مسکو با هدف اصلی ارائه سالانه جنگ افزارهای ساخت روسیه برای افزایش سهم بیشتر این کشور در بازار جهانی تسلیحات نزدیک مسکو آغاز شد.

نمایشگاه نظامی روسیه به امید فروش بیشتر تسلیحات آغاز شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا، روسیه که سال 2015 با فروش بیش از 10 میلیار دلار جنگ افزار پس از آمریکا با فراتر از 30 میلیارد دلار صادرات تسلیحات در جایگاه دوم جهان قرار گرفت، در صدد است این فاصله را در سال جاری و سال های آینده هر چه بیشتر کاهش دهد.
    در نمایشگاه شش روزه نظامی 2016 مسکو ، افزون بر حضور گسترده صنایع تسلیحاتی و تجهیزات جانبی رزمی شرکت های روسی، کشورهای مختلفی نیز بخشی از توانمندی های خود را در این عرصه ارائه کرده اند.
    در جریان برگزاری این نمایشگاه، آخرین دستاوردهای پیشرفته جنگ افزاری و تجهیزات رزمی از انفرادی تا نیمه سنگین و سنگین زمینی، هوایی و دریایی مانند انواع هواپیماهای نظامی، تانک و نفربرهای زرهی ساخت روسیه به نمایش در آمده است.
    از سوی دیگر، هیات هایی از کشورهای جهان و همچنین شرکت های فعال در عرصه تسلیحاتی، مذاکرات گسترده ای را در بخش های اصلی و حاشیه ای این نمایشگاه در منطقه پاتریوت و نیز میدان رزمی آلابینو و فرودگاه کوبینکا انجام می دهند.
    هیات جمهوری اسلامی ایران از وزارت دفاع و بخش های مرتبط نیز از نمایشگاه نظامی 2016 مسکو دیدن می کند.
    در سال جاری هم مانند نمایشگاه نظامی ماکس 2015 مسکو، هیات جمهوری اسلامی ایران مذاکرات و رایزنی های گسترده ای را در زمینه کارشناسی های دفاعی و فناوری انجام خواهد داد.
    براساس اطلاعات اعلام شده، حدود 1000 شرکت بیش از 9000 جنگ افزار به نمایش در آمده و همچنین هیات هایی از 107کشور حضور خواهند یافت که تقریبا شامل تمامی مناطق جهان می شود.
    متحدین روسیه در سازمان امنیت جمعی، همکاری های شانگهای و بریکس، آسیا و اقیانوسیه، قاره آمریکا، خاور نزدیک، غرب و شرق اروپا و آفریقا در این نمایشگاه یا نشست های جانبی و همایش های تخصصی آن شرکت می کنند.
     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت