برای اولین بار ؛

نخستین نمایشگاه تخصصی مبلمان و لوستر در فردیس گشایش یافت

عصر نمایشگاه- نخستین نمایشگاه تخصصی مبلمان و لوستر با حضور فرماندار، امام جمعه، رئیس اداره صنعت، معدن تجارت و اتاق اصناف، اتحادیه ها و دیگر مسئولان در کانال شرقی شهرستان فردیس گشایش یافت.

نخستین نمایشگاه تخصصی مبلمان و لوستر در فردیس گشایش یافت
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا ، فرماندار فردیس در آیین گشایش نمایشگاه مبلمان، گفت: در شهرستان فردیس و استان البرز مکانی دائمی برای برگزاری نمایشگاه های فصلی و موضوعی وجود ندارد.
    علی قنبر زمانی افزود: این در حالی است که در بعضی از شهرستان های توسعه یافته کشور می بینیم که اداره بازرگانی، اتحادیه ها و اصناف محیطی را برای برگزاری نمایشگاه دائمی فراهم کردند که در آن محیط نمایشگاه های فصلی را برگزار می کنند.
    وی ادامه داد: این نمایشگاه برای دومین بار در شهرستان فردیس برگزار می شود. سال گذشته نمایشگاه پوشاک و امسال نیز نمایشگاه مبلمان را در این شهرستان عرضه کردیم.
    زمانی اظهار کرد: قیمت های این نمایشگاه بر اساس نرخی که اتحادیه تعیین کرده، خواهد بود. کالاهای عرضه شده در این نمایشگاه تا 15 درصد زیر قیمت بازار کالای عرضه شده به فروش می رسد.
    فرماندار فردیس گفت: برگزاری نمایشگاه تخصصی مبلمان در این شهرستان می تواند اثرات مناسبی در شناسایی قابلیت های تولیدکنندگان در زمینه مبلمان داشته باشد.
    زمانی افزود: در این نمایشگاه تخصصی ، 80 شرکت تولید کننده مبلمان، لوستر از استان های البرز و تهران محصولات خود را عرضه خواهند کرد.
    وی اظهار کرد: مسئول اقتصادی فرمانداری فردیس هر روز بعدازظهرها نسبت به برچسب قیمت ها و نوع جنس و نحوه برخورد با ارباب و رجوع را در این نمایشگاه نظارت خواهد کرد.
    رئیس اداره صنعت، معدن وتجارت شهرستان فردیس نیز گفت: در این نمایشگاه 80 واحد تولیدی استان های البرز و تهران بهترین برندها و محصولات خود را عرضه کردند.
    اسماعیل معمارپور افزود: برپایی این نمایشگاه بازار رقابت برای واحدهای تولیدی است و هم به نفع مصرف کنندگان که می خواهند کالاهای خود را خریداری کنند.
    وی ادامه داد: امیدوارم زیرساخت های برگزاری نمایشگاه دائمی در فردیس فراهم شود تا بتوانیم نمایشگاه تخصصی بیشتری را در این شهرستان برگزار کنیم.
    رئیس اداره صنعت معدن وتجارت شهرستان فردیس به منظور حمایت از تولیدکنندگان مبلمان و صنایع چوب 500 متر غرفه با تخفیفات ویژه به اتحادیه چوب و فلز شهرستان فردیس اهداء کرده است.
    علاقمندان می توانند از امشب لغایت 19 شهریورماه جاری همه روزه از ساعت 16 از این نمایشگاه واقع در کانال شرقی فردیس جنب ایستگاه تاکسی اندیشه بازدید کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت