مدیر انتشارات ویژه نشر در تشریح برنامه‌های فرانکفورت اعلام کرد:

تشویق خارجی‌ها به شرکت در نمایشگاه کتاب تهران و مذاکره برای فروش رایت کتاب‌های فارسی

عصر نمایشگاه- احد رضایی، تشویق ناشران خارجی که انتشارات ویژه نشر با آن‌ها همکاری دارد به حضور در نمایشگاه کتاب تهران را مهمترین هدف این شرکت انتشاراتی برای شرکت در نمایشگاه فرانکفورت خواند.

تشویق خارجی‌ها به شرکت در نمایشگاه کتاب تهران و مذاکره برای فروش رایت کتاب‌های فارسی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایلنا ، احد رضایی (مدیر انتشارات ویژه نشر) درباره برنامه‌های این ناشر در شصت ‌وهشتمین نمایگاه بین‌المللی فرانکفورت گفت: با توجه به اینکه انتشارات ویژه نشر نماینده تعداد قابل توجهی از ناشران خارجی در ایران است و بیشتر این ناشران که ناشرانی مطرح در حوزه کاری خود هستند؛ در نمایشگاه بین‌المللی کتاب فرانکفورت حضور دارند، معمولاً هدف اصلی ویژه نشر در نمایشگاه کتاب فرانکفورت مذاکره رسمی با ناشران مذکور برای تشویق آنها به شرکت در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران است. بر همین اساس نزدیک به 40 تا 50 قرار ملاقات برای مذاکره با ناشرانی که با آنها همکاری داریم و آنها نیز تمایلشان را برای حضور در نمایشگاه کتاب تهران اعلام کرده‌اند. درصدد هستیم زمینه شرکت این دسته از ناشران در بخش بین‌الملل نمایشگاه کتاب تهران فراهم شود.

    رضایی افزود: بیشتر ناشرانی هم که ویژه نشر با آن ها همکاری دارد از ناشران معتبر و شناخته شده در بازارهای جهانی نشر هستند.  مثل گروه انتشـاراتی Taylor & Francis که متشکل از ناشران بزرگی همچونRoutledge ، CRC PRESS ،Earthscan، Spon Press ، Psychology Press ،Garland Science و نیـز ناشـران مستقـلی ماننـد: Cengage Learn.ing ، BRILL ،Countinuum ، Rockport ، Rotovision ، Edward Elgar، world scientific ،Bloomsbury و Degruyter

    مدیر انتشارات ویژه نشر همچنین تاکید کرد: انتشارات ویژه نشر علاوه بر نمایندگی عرضه کتاب‌های خارجی در ایران بخش فارسی هم دارد و کتاب‌هایی به فارسی هم نیز ترجمه و منتشر می‌کند لذا مذاکراتی با ناشران خارجی خواهیم داشت تا چنانچه هر کدام از کتاب‌های فارسی ما مورد توجه ناشران خارجی قرار گرفته در زمینه تبادل با دیگر کتاب‌هایی که می‌خواهیم به فارسی ترجمه کنیم یا فروش رایت انتشار کتاب‌های مذکور به دیگر زبان‌ها قراردادهایی منعقد شود.

    شصت‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب فرانکفورت از تاریخ 28 مهر تا 2 آبان 1395 (19 تا 23 اکتبر 2016) در شهر فرانکفورت برگزار می­‌شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت