امام جمعه اهواز خبر داد

برپایی نمایشگاه عتبات عالیات با همکاری طرف عراقی

عصر نمایشگاه- امام جمعه اهواز از برپایی نمایشگاه عتبات عالیات با همکاری طرف عراقی خبر داد.

برپایی نمایشگاه عتبات عالیات با همکاری طرف عراقی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از مهر ، آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری در جمع مسئولان و مدیران استان با تبریک فرا رسیدن عید سعید قربان اظهار کرد: در این ایام برنامه های مهمی در خوزستان پیش روی ما قرار گرفته که هر کدام در نوع خود از اهمیت بالایی برخوردار هستند و باید نسبت به این برنامه ها توجه خاصی داشته باشیم.

    وی افزود: یکی از برنامه های مهمی که امروز در خوزستان برگزار می شود، اطعام 110 هزار نفر در روز چنین عید مبارکی است. این اطعام همواره یکی از برنامه های خوب به شمار می رود و هر سال تلاش بر این است تا باشکوه تر از سال قبل اجرا شود.

    امام جمعه اهواز تصریح کرد: امیدواریم تا تمامی دستگاه ها و ادارات استان هر یک به نوبه خود در زمینه برگزاری مراسم های مختلف روز عید غدیر و اطعام همکاری لازم را داشته باشند که بتوانیم به بهترین نحو مراسم ها و به ویژه برنامه اطعام را برگزار کنیم.

    لزوم برگزاری کارگاه های غدیرشناسی

    آیت الله موسوی جزایری خبر داد: یکی دیگر از برنامه های موثر در راستای شناساندن اهمیت غدیر، برگزاری کارگاه های غدیرشناسی برای کارمندان دستگاه های اجرایی است. در کنار برگزاری کارگاه ها و کلاس های آموزشی نباید کارمندان از خدمت رسانی به مردم بازداشته شوند.

    نماینده ولی فقیه در خوزستان ادامه داد: باید این دوره ها را بعد از وقت اداری برگزار کنیم تا امر خدمت رسانی به مردم روی زمین نماند.

    وی با اشاره به اینکه خوزستان همیشه بیشتر از سایر استان ها مورد هجمه دشمنان قرار داشته است، تاکید کرد: با توجه به این هجمه ها لازم است که مسئولان و نیروهای دستگاه های اداری استان برای رفع شبهات مردم، شناخت بالایی نسبت به غدیر داشته باشند.

    آیت الله موسوی جزایری عنوان کرد: هر چند علمای استان همواره در زمینه پاسخگویی به شبهات مردم فعالیت خوبی دارند ولی به هر حال باز هم باید برای مصونیت از آسیب های دشمن تلاش مضاعفی را داشته باشیم.

    امام جمعه اهواز یادآور شد: اسکتبار جهانی و به ویژه رژیم جنایتکار آل سعود همواره چشم طمع به خوزستان داشته و این استان را با سایر استان های کشور متفاوت می دانند. بنابراین نباید نسبت به مسائل آگاه سازی و شناساندن غدیر بی تفاوت باشیم.

    وی خبر داد: از مدت ها قبل هیئت های عراقی در زمینه عتبات عالیات رایزنی هایی را به منظور برپایی این نمایشگاه با این استان داشتند.

    نماینده ولی فقیه در خوزستان در پایان اضافه کرد: در حال حاضر شرایط برای برپایی هرچه بهتر این نمایشگاه فراهم و باید تا آنجا که در توانمان است میزبان شایسته ای برای برادران عراقی باشیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت