با حضور مدیر توسعه کسب و کار سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران صورت گرفت؛

افتتاح نمایشگاه دائمی دست آفرین در بوستان جوانمردان تهران

عصر نمایشگاه- مهدی پروین رو مدیر توسعه کسب و کار سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران طی بازدید از واحدهای کارآفرینی و غرفه های دست آفرین منطقه ۲۲ در بوستان جوانمردان با کاربری این نمایشگاه دایمی و فروش محصولات کارآفرینان این منطقه و دیگر مناطق شهر تهران آشنا شد.

افتتاح نمایشگاه دائمی دست آفرین در بوستان جوانمردان تهران
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از آریا ، پروین رو در این بازدید ضمن تقدیر از فعالیت های صورت گرفته در کارگاه های کارآفرینی این منطقه توجه بیش از پیش به بحث کارآفرینی را خواستار شد و اظهار کرد: توجه به مقوله کارآفرینی می تواند مقدمه ای برای رسیدن به اهداف فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران در حوزه ترویج و توسعه کارآفرینی و کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه باشد.

    وی از کارآفرینان به عنوان نیروی محرکه اقتصاد کشور یاد کرد و گفت: در مقوله کارآفرینی یک نوع ابتکار،خلاقیت و نوع آوری نهفته است و تداوم کارهای خلاقانه از سوی افراد یک جامعه بخش مهمی از بحث کارآفرینی در جامعه به شمار می رود و کارآفرینی یکی از ابعاد شخصیتی افراد کارآفرین است که می تواند با یک اراده ، هوشیاری، نوآوری و در سایه برخورداری از یک هدف مشخص پس از شناسایی زمینه های مناسب و نوین تولید اقدام به ثروت آفرینی و رشد و توسعه اقتصادی دیگران کند.

    وی گفت:مخاطب شناسی و در نظر گرفتن سلایق مخاطبان و ارائه کارهای نو و بدیع از سوی کارآفرینان، تقویت آموزش های مهارتی آنها و توسعه ظرفیت های مربوط به کسب و کار و مشاغل خانگی از جمله الزاماتی است که باید مورد توجه جدی در جامعه قرار گیرد.

    گفتنی است نمایشگاه دست آفرین با تلاش واحد کارآفرینی حوزه اجتماعی منطقه 22 با کاربری نمایش و فروش محصولات کارآفرینان منطقه 22 و دیگر مناطق شهر تهران با ارائه محصولاتی از جمله گلیم ،فرش، پته دوزی ، قلم کاری روی مس و... در بوستان جوانمردان دایر و آماده ارائه خدمات به علاقمندان است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت