رئیس کمیته اجتماعی شورای اسلامی شهر کرج خواستار شد

راه اندازی محل دائمی نمایشگاه های تخصصی مدیریت شهری کرج

عصر نمایشگاه- رئیس کمیته اجتماعی شورای اسلامی شهر کرج خواستار راه اندازی محل دائمی نمایشگاه های تخصصی مدیریت شهری این کلانشهر شد و از آن به عنوان اقدامی متفاوت، کارشناسانه و علمی در جهت رشد کمی و کیفی فعالیت های عمرانی و خدماتی یاد کرد.

راه اندازی محل دائمی نمایشگاه های تخصصی مدیریت شهری کرج
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از روابط عمومی مدیریت شهری کرج ،علی حاج کاظم  با اعلام مطلب فوق اظهار داشت: با عنایت به گستردگی و تنوع خدمات مجموعه مدیریت شهری کلانشهر کرج  و همچنین نیاز روز افزون در زمینه جلب مشارکت شهروندان و افزایش احساس تعلق و مسئولیت پذیری پیشنهاد می گردد نسبت به راه اندازی محل دائمی نمایشگاه های تخصصی مدیریت شهری ایران کوچک در مجموعه بوستان شهید چمران اقدام شود.

    وی افزود: بدیهی است تجربه برگزاری پنج نمایشگاه بزرگ و تخصصی، وجود پارکینگ های متعدد، دسترسی مطلوب به ویژه از ورودی شهر، وجود فضاهای متنوع جانبی (شهربازی، باغ ریحان، سینما، وجود سالن آماده، پیش بینی اجرای طرح بزرگ ساماندهی رودخانه کرج همراه با فرصت های سرمایه گذاری بی نظیر و همچنین امکان توسعه زیرساختی شامل احداث بنای جدید و...) بخشی از دلایل ضرورت ایجاد این ساختار با حفظ کاربری فعلی می باشد.

    این مسئول ارشد شهری بیان داشت: بی شک راه اندازی محل دائمی نمایشگاه های تخصصی مدیریت شهری کرج ضمن ایجاد امکان درآمدزایی از طریق برگزاری متنوع و پیوسته نمایشگاه های مختلف می تواند نقش بسزایی در رونق اقتصاد شهری و همچنین بهره وری حداکثری از زیر ساخت های موجود ایفاد نماید.

    به گفته رئیس کمیته اجتماعی شورای اسلامی کلانشهر کرج، لازم به ذکر است شهرداری تهران نیز پس از چند دوره برگزاری نمایشگاه گل و گیاه، محل دائمی نمایشگاه های تخصصی شهرداری تهران را در ضلع جنوبی بوستان گفتگو در بزرگراه شهید چمران احداث کرد که اکنون به مکانی مهم و شاخص در پایتخت کشور تبدیل شده است.

    حاج کاظم در بخش دیگری از سخنانش از راه اندازی محل دائمی نمایشگاه های تخصصی مدیریت شهری کرج به عنوان اقدامی در راستای ایجاد منابع پایدار درآمدی یاد کرد و اذعان داشت: کلانشهر کرج اکنون تشنه رهایی از منابع ناپایدار درآمدی است و جا دارد که مسئولان شهری در این خصوص توجه لازم و دقت لازم را داشته باشند و به ایده هایی که به تحقق آن کمک می کند، بیش از پیش عنایت داشته باشند.

    وی در پایان اظهار امیدواری کرد: این پیشنهاد از سوی رئیس و اعضای شورای اسلامی کلانشهر کرج مورد توجه قرار گیرد تا سازمان پارکها و فضای سبز به موجب مصوبه پارلمان محلی قادر به تخصیص اعتبار به منظور راه اندازی محل دائمی نمایشگاه های تخصصی باشد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت