مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری یاسوج خبر داد

عرضه محصول ۳۵ شرکت در نمایشگاه مدیریت جامع شهری یاسوج

عصر نمایشگاه- مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری یاسوج گفت: ۳۵ شرکت در قالب ۲۹ غرفه در نمایشگاه مدیریت جامع شهری در این شهر محصولات خود را عرضه کرده اند.

عرضه محصول ۳۵ شرکت در نمایشگاه مدیریت جامع شهری یاسوج
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا ، مهدی فرخ پور قائم مقامی در آیین افتتاح نخستین نمایشگاه مدیریت جامع شهری در یاسوج افزود: در این نمایشگاه جدیدترین امکانات و تجهیزات در عرصه خدمات شهری به نمایش گذاشته شده است.
    وی بیان کرد: شرکت های تولیدی و خدماتی در عرصه مبلمان شهری، فضای سبز ، عمران شهری، ایمنی، شهربازی، فنی، مهندسی و ماشین آلات و خدمات رفاهی شهری در این نمایشگاه حضور دارند.
    فرخ پور قائم مقامی اظهار کرد: شهرهای تهران، کرج، مشهد، ارومیه، اصفهان، شیراز و کرمان آخرین دستاوردهای خود در زمینه مدیریت شهری را در این نمایشگاه در معرض دید علاقمندان قرار داده اند.
    وی عنوان کرد: ارتقای سطح دانش متخصصان در حوزه مدیریت و برنامه ریزی شهری، شناساندن ظرفیت های استانی، معرفی آخرین تولیدات، خدمات حوزه برنامه ریزی و مدیریت شهری، معرفی تولیدکنندگان برتر، فراهم آوردن بستر برای تبادل تجربیات و اطلاعات و آشنایی مردم با موضوع های مرتبط با مدیریت شهری از جمله اهداف برپایی این نمایشگاه است.
    فرخ پور قائم مقامی ابراز داشت: بسته های سرمایه گذاری و نحوه مشارکت سرمایه گذاران برای ارائه در این نمایشگاه تدوین شده است.
    وی افزود: هرگونه سرمایه گذاری در حوزه شهری یاسوج سودآور است زیرا زمینه برای ارتقای شاخص در ابعاد تجاری، اقامتی، پذیرایی و گردشگری در آن وجود دارد.
    این نمایشگاه از سوی شهرداری یاسوج و با حضور جمعی از مسئولان اجرایی کهگیلویه و بویراحمد از جمله شهردار یاسوج و معاون عمرانی استاندار استان در مصلای امام خمینی (ره) یاسوج گشایش یافت.
    از 28 تا 31 تیرماه 95 شهرداران و دهیاران کهگیلویه و بویراحمد از این نمایشگاه برای تبادل نظر و انعقاد قرارداد بازدید خواهند کرد.
    شهر یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد حدود 110 هزار نفر جمعیت دارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۶ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت