شهردار بندرعباس خبر داد

برپایی نمایشگاه منظر شهری با حضور متخصصین سوئیسی

عصر نمایشگاه- شهردار بندرعباس از برگزاری نمایشگاه سیما و منظر شهری با حضور کارشناسان و متخصصین سوئیسی خبر داد.

برپایی نمایشگاه منظر شهری با حضور متخصصین سوئیسی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از فارس ، عباس امینی‌زاده اظهار کرد: سیاست توسعه شهر بندرعباس به صورت علمی و اصولی، یکی از مهمترین اهداف شهر بندرعباس است و در این راستا سعی می‌شود اقدامات کارشناسی، محور همه فعالیت‌ها باشد.

    وی افزود: در این راستا، شهرداری بندرعباس با برگزاری نمایشگاه معماران منظر شهری سوئیس موافقت کرده و این نمایشگاه در راستای تقویت حرکت علمی توسعه فضای سبز و منظر شهری در بندرعباس اجرا می‌شود.

    شهردار بندرعباس با اشاره به اینکه بندرعباس به‌عنوان دومین شهر کشور برگزارکننده این نمایشگاه است، خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این نمایشگاه، استفاده از تجربیات کشورهای دیگری است که در این زمینه پیشرو هستند.

    امینی‌زاده با بیان اینکه رشته معماری منظر در ایران نسبتا جدید است، تاکید کرد: با برپایی این نمایشگاه، معمارها، شهرسازها و دست‌اندرکاران هنرهای شهری می‌توانند برای ارتقاء سطح آگاهی خود، از تجربیات کشور سوئیس استفاده کنند.

    وی با اظهار اینکه این نمایشگاه از طریق سفارت سوئیس در کشورهای مختلف مانند فرانسه، چین، هند، اسپانیا، و غیره برگزار شده، ادامه داد: کشور سوییس به عنوان پیشرو در معماری منظر قصد دارد با برگزاری این نمایشگاه‌ها سوابق خودش را معرفی کند و از این طریق باب یک سری همکاری‌ها را نیز بین متخصصین خودش و منخصصین سایر کشورها باز کند.

    امینی‌زاده خاطرنشان کرد: این نمایشگاه شامل 36 پنل تخصصی است که هر پنل به یکی از معماران منظر سوئیسی اختصاص دارد و آنها نیز پروژه‌های مختلفی که انجام داده‌اند را از طریق تصاویر به معرض نمایش گذاشته و تشریح می‌کنند.

    شهردار بندرعباس با اشاره به حضور رایزن فرهنگی سفارت سوئیس در ایران به منظور شرکت در مراسم افتتاحیه، خاطرنشان کرد: این نمایشگاه تخصصی از 18 تا 22 اردیبهشت در محل هتل هرمز آماده بازدید کارشناسان، مختصصین و دست‌اندرکاران این بخش است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۶ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت