مسئول برگزاری نمایشگاه میراث عاشورا ؛

نمایشگاه "میراث عاشورا در قاب عکس" برپا می‌شود

عصر نمایشگاه- مسئول برگزاری نمایشگاه میراث عاشورا در قاب عکس از فراخوان این نمایشگاه در دو بخش موبایلی و حرفه‌ای خبرداد.

نمایشگاه "میراث عاشورا در قاب عکس" برپا می‌شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایسنا ، ایمان گلرو، اظهارکرد: عکاسی به واسطه آن که یکی از سریع‌ترین رسانه‌ها در انتقال پیام و رسانه‌ای فراگیری است، نقش اساس‌تر و سهم بیشتری در حوزه هنرعاشورایی می‌تواند داشته باشد.

    وی افزود: اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی ضمن تسلیت ایام محرم و ضرورت توجه به این ایام تصمیم به برگزاری نمایشگاه عکس با محوریت عاشورا و نگاه ویژه تر به مراسم آیینی عزاداری محرم دارد.

    مسئول برگزاری نمایشگاه عکس عاشورا تصریح کرد: این نمایشگاه در دو بخش موبایلی و حرفه‌ای برگزار می‌شود که بخش موبایلی برای عموم اقشار مردم و بخش حرفه‌ای برای عکاسان حرفه‌ای در نظر گرفته شده است.

    گلرو ادامه داد: از جمله محورهای این نمایشگاه شامل؛ تاثیر قیام عاشورا در اقشار مختلف مردم، اهمیت حفظ اثار معنوی و آیینی محرم، استفاده از امکان تاریخی و فرهنگی برای برگزاری مراسم عزاداری و نگاه آزاد عکاس به ایام عزاداری در جامعه امروزی است.

    وی یادآورشد: شرکت برای تمامی علاقمندان به عکاسی و عکاسان آماتور و حرفه‌ای آزاد است و هر شرکت کننده می‌تواند حداکثر 11 عکس در هر بخش و جمعا 21 عکس در هر دو بخش، ارسال کند.

    مسئول برگزاری این نمایشگاه بیان کرد: آثار ارسالی باید از کیفیت مناسبی حتی پس از کاهش اندازه، برخوردار باشند و پذیرش تمامی آثار در مرحله اول با کیفیت مطلوب برای انتخاب از طریق ارسال به کانال تلگرام نمایشگاه است.

    گلرو افزود: به تمامی شرکت کنندگانی که آثارشان به نمایشگاه راه پیدا کند، گواهی شرکت در نمایشگاه و به آثار برگزیده از نگاه مخاطبان جوایز ازرشمندی در پایان اهدا خواهد شد.

    وی با اشاره به اینکه مهلت ارسال آثار تا 28 مهرماه است، تصریح کرد: پذیرش آثار در مرحله اول با ارسال عکس به کانال تلگرامی Telegram.me/mirasashora انجام می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت