رئیس ستاد برگزاری هفتمین نمایشگاه و همایش شهر ایده آل :

انتقال فناوری روز و دانش مدیریت شهری در هفتمین همایش و نمایشگاه شهر ایده آل کیش

عصر نمایشگاه- رئیس ستاد برگزاری هفتمین نمایشگاه و همایش شهر ایده آل از برپایی این رویداد از ۲۷ تا ۳۰ آذر ماه به میزبانی جزیره کیش خبر داد و افزود : انتقال فناوری روز دنیا و دانش حوزه مدیریت شهری از اهداف برگزاری این همایش و نمایشگاه است .

انتقال فناوری روز و دانش مدیریت شهری در هفتمین همایش و نمایشگاه شهر ایده آل کیش
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا ، مهدی عاطفی در مورد جزئیات برگزاری این رویداد در حوزه مدیریت شهری گفت : هفتمین همایش شهر ایده آل روزهای 28 و 29 آذر و نمایشگاه آن نیز به مدت چهار روز از 27 تا 30 آذر ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی جزیره کیش برپا می شود.
    وی هدف از برپایی این رویداد را ایجاد تعامل بین عرضه کنندگان تجهیزات،خدمات و فناوری مورد نیاز شهر ایده آل با دست اندرکاران مدیریت شهری ، کمک به توسعه فروش عرضه کنندگان ارتقای مدیریت شهری ،ارائه الگو های شهر های ایده آل ،انتقال فناوری روز دنیا و دانش در حوزه مدیریت شهری، مهم ترین اهداف برگزاری هفتمین نمایشگاه شهر ایده آل است.
    ایجاد بستر مناسب جهت هم افزایی علمی در حرکت به سمت شهر ایده آل ،ارتقاء سطح دانش کیفی نزد مدیران شهری در زمینه تفکر ایده آل ،مشارکت در ایجاد یک تمدن پیشرفته جهانی ، بهره برداری بهینه از ظرفیت های موجود در زیست بوم ،به حداقل رساندن زمینه های خطرخیزی مختص جوامع مدرن ،ارائه خدمات تکنولوژیک با بالا ترین کیفیت به شهروندان و ایجاد بستر مناسب جهت بهره گیری از تکنولوژی های پیشرفته، متوسط و تراز پائین در طراحی و ساخت سازه ها و زیر ساخت های شهری از دیگر اهداف برگزاری نمایشگاه و همایش شهر ایده آل است که عاطفی بدان اشاره کرد.
    رئیس ستاد برگزاری نمایشگاه و همایش شهر ایده آل با بیان اینکه در این رویداد شهرداران ، شوراهای شهر و اعضای شورای عالی استان های سراسر کشور حضور خواهند داشت اظهار کرد : این نمایشگاه بستر و فرصتی مناسب برای توسعه همه جانبه شهرهای کشور است و سرمایه گذاران حوزه شهری می توانند با حضور در آن طرح های مختلف شهری نیازمند سرمایه گذاری را بررسی کنند .
    عاطفی گفت : در این نمایشگاه شرکت کنندگان در حوزه های ترافیک،مدیریت و خدمات شهری،راه و شهرسازی ،مبلمان شهری،حمل و نقل و ،آتش نشانی ،،فناوری اطلاعات، بازیافت و تبدیل مواد،فضای سبز،روشنایی و نور پردازی،تبلیغات شهری و زیبا سازی تازه ترین تولیدات و دستاوردهای خود را به نمایش خواهند گذاشت .
    رئیس ستاد برگزاری نمایشگاه گفت : در این رویداد مدیران و فعالان حوزه شهری علاوه بر تبادل اطلاعات،دانش و فناوری زمینه به کارگیری جدید ترین روش های توسعه همه جانبه شهری را فراهم می کنند.
    وی در مورد برگزاری نشست های تخصصی و برنامه های جنبی گفت : برگزاری پنل تخصصی 'حاکمیت شهری با بررسی چالش ها و مزایای حاکمیت شوراها '،تجلیل و تقدیر از شوراهای نمونه استانها ، برگزاری پنل تخصصی 'سرمایه گذاری در گردشگری با بررسی چالش های فراروی این حوزه' و ارائه راهکارهای عملیاتی توسط دست اندر کاران و برگزاری نشست های تخصصی تعاملی میان فعالان اقتصادی حوزه سرمایه گذاری در گردشگری بخشی از برنامه های در نظر گرفته شده در هفمین دوره است .
    وی مهمترین ویژگی این دوره از نمایشگاه را حضور فعال پارک های علم و فناوری و شرکت های دانش بنیان حوزه مدیریت شهری عنوان کرد .
    ششمین نمایشگاه و همایش شهر ایده آل سال گذشته در کیش برگزار شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت