با حضور رئیس شورای شهر تهران ؛

هفتمین نمایشگاه فضای سبز، ماشین آلات و تجهیزات وابسته(شهر ایده آل) در کیش گشایش یافت

عصر نمایشگاه- هفتمین نمایشگاه شهر ایده آل با هدف ایجاد تعامل بین عرضه کنندگان تجهیزات، خدمات و فناوری های حوزه مدیریت شهری با حضور رئیس شورای شهر تهران در جزیره کیش آغاز به کار کرد.

هفتمین نمایشگاه فضای سبز، ماشین آلات و تجهیزات وابسته(شهر ایده آل) در کیش گشایش یافت
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از راه دانا ، هفتمین نمایشگاه شهر ایده آل در فضایی به وسعت دوازده هزار متر مربع و با حضور ده ها شرکت فعال در حوزه مدیریت و خدمات شهری و شهرداری ها، فضای سبز، تبلیغات شهری، روشنایی و نورپردازی، آتش نشانی، راه و شهر سازی، مبلمان شهری، حمل و نقل و ترافیک در مرکز نمایشگاه های بین المللی کیش از 27 تا 30 آذر در حال برگزاری است.

    بنابر این گزارش، این نمایشگاه با هدف ایجاد تعامل بین عرضه کنندگان تجهیزات، خدمات و فناوری های حوزه شهری، ارتقاء مدیریت شهری، ارائه الگوهای شهرهای ایده آل، انتقال فناوری روز دنیا و دانش در حوزه های مدیریت شهری، تبادل اطلاعات، دانش و فناوری در زمینه جذب سرمایه گذاری حوزه های گردشگری و روش های توسعه همه جانبه شهری برگزار شده است.

    حضور فعال پارک های علم و فناوری و شرکت های دانش بنیان حوزه مدیریت شهری از بخش های قابل توجه در این نمایشگاه است.

    همچنین همایش شهرایده آل در روزهای 28 و 29 آذر با حضور دست اندرکاران حوزه مدیریت شهری اعم از شهرداران، شوراهای شهر، استانداران، پیمانکاران و مهندسان مشاور با هدف کمک به توسعه فروش عرضه کنندگان خدمات شهری وانتقال دانش و فناوری های نوین خدمات شهری، با محور مدیریت بحران، مدیریت یکپارچه شهری، فضای سبز، پسماند، سرمایه گذاری در گردشگری و شهر هوشمند در مرکز همایش های بین المللی کیش برگزار می شود.

    طاها الله وردی، دبیر اجرایی هفتمین نمایشگاه شهر ایده آل در حاشیه مراسم گشایش این نمایشگاه در جمع خبرنگاران تعداد شرکت کنندگان در این نمایشگاه را بالغ بر یکصد غرفه عنوان کرد و گفت: نمایشگاه در دو حوزه فعالان اقتصادی خدمات ومدیریت شهری و شرکت هایی که به شهرداری ها خدمات می دهند و شهرداری هایی که برای معرفی فرصت های گردشگری شهرهای خود در نمایشگاه شرکت کرده اند با همکاری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و شورای عالی استانها برگزار شده است.

    وی به حضور پارک های علم و فناوری در نمایشگاه اشاره کرد و افزود: هر سال دستاورهای جدیدی به واسطه حمایت از پارک های علم و فناوری در این نمایشگاه ارائه می شود.

    به گفته دبیر اجرایی هفتمین نمایشگاه شهر ایده آل شرکت های دانش بنیان نیز در این نمایشگاه حضور دارند.

    هفتمین نمایشگاه فضای سبز، ماشین آلات و تجهیزات وابسته(شهر ایده آل) با همکاری شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش، شورای عالی استان ها، سازمان شهرداری ها و دهیاری ها؛ سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از 27 تا 30 آذر از ساعت 18 الی 22 با حضور بیش از یکصد شرکت فعال در حوزه مدیریت وخدمات شهری آماده بازدید علاقمندان است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت