مشاور مدیرعامل منطقه آزاد کیش خبر داد

نمایشگاه شهر ایده‌آل با حضور ۲۰۰ شهردار در کیش برگزار می‌شود

عصر نمایشگاه- نمایشگاه شهر ایده‌آل، شنبه ( بیست و هفتم آذر ماه ) در جزیره کیش برگزار می‌شود.

نمایشگاه شهر ایده‌آل با حضور ۲۰۰ شهردار در کیش برگزار می‌شود
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایلنا ، مهندس قدرت ابراهیمی، مشاور مدیرعامل منطقه آزاد کیش و مدیرکل حوزه ریاست سازمان منطقه آزاد کیش اظهار داشت: در این نمایشگاه  200 شهردار از سراسر کشور در کیش حضور پیدا می‌کنند. حضور شهرداران کلان شهرهای کشور در این نمایشگاه از نکات مهم این دوره است.
    ابراهیمی تاکید کرد: شهرداران حاضر در نمایشگاه از پروژه‌های عمرانی، تفریحی و گردشگری کیش بازدید خواهند داشت که باعث شناساندن جزیره در سطح کشور خواهد شد که قطعا در ارتقای جایگاه جزیره کیش تاثیر گذار خواهد بود.

    مشاور مدیرعامل منطقه آزاد کیش افزود: برگزاری این قبیل نمایشگاه‌ها باعث رشد گردشگری در جزیره کیش خواهد شد. آمارهای بخش گردشگری گویای این است که پس از برگزاری نمایشگاه‌هایی که امسال تاکنون برگزار شده، میزان ورود گردشگران به جزیره کیش رشد مناسبی داشته است.

    ابراهیمی با اشاره به پایان نیم فصل لیگ برتر فوتبال و هوای بسیار مناسب جزیره کیش، گفت: در حال حاضر چندین تیم لیگ برتری درخواست داده‌اند تا اردوی آمادگی خود در کیش برگزار کنند. در سال‌های گذشته نیز تیم‌هایی که اردوی تمرینی خود را در کیش برگزار کردند، از امکانات ورزشی و رفاهی کیش بسیار راضی بودند. ما برای برگزاری اردوهای تیم‌های ورزشی رشته‌های گوناگون در جزیره کیش آمادگی داریم. توجه ویژه دکتر مونسان به موضوع ورزش و رشد امکانات ورزشی جزیره کیش باعث شده که تیم‌های مختلف ورزشی به جای برگزاری اردوهای آمادگی در خارج از کشور، کیش را برای برگزاری این قبیل اردوها برگزینند.

    وی اظهار داشت: جزیره کیش با توجه به تحولاتی که در 3 سال اخیر رخ داد، توانسته است به عنوان یکی از قطب‌های اصلی گردشگری کشور مطرح شود و آمارهای گردشگری در کیش به صورت مستمر در حال رشد است.

    ابراهیمی در پاسخ به این پرسش که آیا کیش امکانات و ظرفیت پذیرایی از گردشگران بیشتر را دارا است؟ ، گفت: بله، با به نتیجه رسیدن اقدامات زیربنایی که در سه سال اخیر صورت گرفت و افزوده شدن هتل‌هایی جدید که در حال افتتاح است، قطعا ظرفیت پذیرش گردشگر در جزیره کیش بالاتر خواهد رفت.

    وی تاکید کرد: درخواست‌ها برای سرمایه‌گذاری در کیش نیز  روند صعودی داشته است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت