در شهر «دونگ گوان» در جنوب چین ؛

حضور ایران در اولین نمایشگاه اکسپوی جاده ابریشم دریایی چین

عصر نمایشگاه- اولین ‌نمایشگاه بین‌المللی اکسپوی جاده ابریشم دریایی قرن بیست و یکم چین با حضور شماری از کشورها از جمله ایران در شهر «دونگ گوان» در جنوب این کشور گشایش یافت.

حضور ایران در اولین نمایشگاه اکسپوی جاده ابریشم دریایی چین
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا، این نمایشگاه یکی از مهمترین اکسپوهایی است که چین در چارچوب راه اندازی راه ابریشم دریایی نوین برگزار می کند و هدف از آن تقویت همکاری های خارجی تجاری با کشورهای مختلف است.
    در این نمایشگاه چهار روزه که (پنجشنبه) فعالیت خود را آغاز کرده، شماری از کشورهای حاشیه راه ابریشم دریایی حضور دارند که ایران نیز دو غرفه در این دوره برپا کرده است.
    قرار است در جریان این اکسپو، کشورها در جریان سرمایه گذاری های مختلف در طرح های بندری، ایجاد خطوط راه آهن و طرح های زیربنایی مختلف مرتبط با راه ابریشم دریایی با یکدیگر تبادل و همکاری کنند.
    شرکت هایی از استان گوانگ دونگ که در زمینه فناوری های پیشرفته فعال هستند اعلام کرده اند تازه ترین دستاوردهای خود را در این اکسپو در اختیار کشورها و شرکت های مختلف قرار خواهند داد.
    بر اساس گزارش ها، 52 کشور و منطقه از جمله 39 کشوری که در حاشیه راه ابریشم دریایی قرار دارند در اکسپو حضور دارند.
    به غیر از اکسپو، شش نمایشگاه کوچکتر نیز در چارچوب همین رویداد بین المللی تشکیل می شود که مخصوص فعالیت های فرهنگی و گردشگری و ارایه تجهیزات و ماشین آلات است.
    همچنین پیش بینی شده بیش از 20 اتحادیه از کشورهای مختلف و چین در این رویداد حضور داشته باشند و همزمان اعلام شده است شمار خریداران این اکسپو بیش از 25 هزار نفر خواهد بود.
    سال گذشته میلادی چنین اکسپویی در همین مکان برگزار شد و پیش بینی شده است ارزش قراردادهای حاصله در نمایشگاه امسال به حدود 30 میلیارد دلار برسد.
    کشور مالزی بیشترین غرفه را در این دوره به خود اختصاص داده و به غیر از آن چند کشور آسیای جنوب شرقی از جمله کامبوج و کشورهایی از آفریقا در نمایشگاه بین المللی راه ابریشم دریایی چین شرکت دارند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت