رئیس اتاق بازرگانی مازندران خبر داد

مازندران در ولگوگراد روسیه نمایشگاه برپا می کند

عصر نمایشگاه- رئیس اتاق بازرگانی مازندران گفت :که نمایشگاه اقتصادی و تجاری این استان در ولگوگراد روسیه برپا می شود.

مازندران در ولگوگراد روسیه نمایشگاه برپا می کند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا ، عبدالله مهاجر در همایش فعالان اقتصادی استان مازندران و ولگوگراد در ساری افزود : این نمایشگاه نیمه نخست سال 96 در شهر ولگوگراد مرکز این استان برای آشنایی سرمایه گذاران و هیات های تجاری دو استان از ظرفیت های دو جانبه برگزار می شود.
    وی با اعلام این که مازندران ظرفیت های اقتصادی مناسبی در حوزه کشاورزی ، اقتصادی و دانشگاهی برای توسعه همکاری با ولگوگراد دارد ، گفت : ظرفیت های موجود دو استان شرایطی را فراهم کرده که بتوانیم روابط اقتصادی دو جانبه را گسترش دهیم.
    او افزود : مازندران با داشتن سه بندر مهم راهبردی ، بخصوص بندرآمیرآباد و سه فرودگاه ، شرایط زیرساختی لازم را برای توسعه روابط با استان ولگوگراد دارد.
    مهاجر با اشاره به اشتیاق مدیران استان ولگوگراد برای افزایش مبادلات تجاری دو جانبه، آمادگی تجار مازندرانی را برای رشد روابط تجاری و سرمایه گذاری در ولگوگراد اعلام کرد.
    رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران هم گفت که این استان افزون بر 6 میلیون تن محصولات باغی و زراعی تولید می کند که بخشی از این محصولات قابلیت بالایی برای صادرات دارد.
    دلاور حیدرپور همچنین به تولید سالانه 210 هزار تن گوشت مرغ و محصولات آبزی در مازندران به عنوان یکی از ظرفیت های صادراتی به ولگوگراد یاد کرد و افزود : گسترش مبادلات تجاری دو جانبه موجب می شود تا بتوانیم بخشی از نیازهای خود از جمله روغن خوراکی و چوب را از ولگوگراد تامین کنیم .
    وی با اشاره به ظرفیت های بالای تولید فناورانه و دانش بنیان محصولات کشاورزی در مازندران ، گفت که این استان آمادگی فعالیت مشترک کشاورزی و دامی را در استان ولگو گراد دارد.
    مدیرکل اقتصادی استانداری مازندران هم گفت که مبادلات تجاری ایران با روسیه همسان با مناسبات سیاسی دو کشور گسترش نیافته است.
    مهدی گلچوب افزود : روابط خوب سیاسی دو کشور روسیه و ایران می طلبد تا مبادلات تجاری دو جانبه نیز همسان گسترش یابد و این کار نیازمند انجام سفرهای هیات های تجاری استانی است.
    وی ادامه داد : زیرساخت های مناسب دریایی و فرودگاهی در مازندران شرایط خوبی را برای گسترش روابط دو جانبه فراهم کرده است.
    گلچوب اظهارداشت : اراده سیاسی برای گسترش روابط ، به افزایش میزان مبادلات تجاری نیز منجر شود و این اراده در داخل کشور به خصوص مازندران برای گسترش روابط دو جانبه اقتصادی وجود دارد.
    هیات تجاری و بازرگانی ولگوگراد روسیه برای یک سفر سه روزه صبح امروز وارد مازندران شد .
    برگزاری نشست با صنعتگران و بازدید از تعدادی از واحدهای تولیدی صادرات محور از جمله برنامه های سفر این هیات است .

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت