مدیرکل میراث فرهنگی استان مرکزی خبر داد

حضور میراث فرهنگی استان مرکزی در نمایشگاه تخصصی فرصت‌های سرمایه‌گذاری

عصر نمایشگاه- مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی از حضور میراث فرهنگی استان مرکزی در نمایشگاه تخصصی بیمه، بورس و فرصت‌های سرمایه‌گذاری خبر داد.

حضور میراث فرهنگی استان مرکزی در نمایشگاه تخصصی فرصت‌های سرمایه‌گذاری
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از فارس ، سید محمدحسینی با اشاره به آغاز کار نمایشگاه تخصصی بیمه، بورس و فرصت‌های سرمایه‌گذاری از روز گذشته در اراک و شرکت این اداره در نمایشگاه فوق اظهار داشت: امروزه بسیاری از کشورهای جهان، ابعاد گسترده صنعت گردشگری را از نظر تولید، اشتغال و ایجاد درآمد درک کرده‌اند و از چند دهه پیش به شدت به توسعه این صنعت پرداخته‌اند.

    وی تصریح کرد: ازدیدگاه گردشگری، مسئله سرمایه‌گذاری به عنوان یک شاخص مهم و اصلی در توسعه گردشگری همواره مورد توجه اقتصاددانان و حامیان این بخش بوده است.

    مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی با اشاره به اینکه شرکت در نمایشگاه‌ها و برنامه‌های آن می‌تواند به تشویق علاقمندان و افزایش سطح آگاهی عمومی و نیز ارتباطات اقتصادی به منظور جذب سرمایه‌گذاری منجر شود، افزود: مناطق نمونه گردشگری استان مرکزی دارای قابلیت‌های گردشگری به لحاظ وجود جاذبه‌های طبیعی، تاریخی، مذهبی و فرهنگی است.

    حسینی گفت: دولت به منظور افزایش انگیزه برای سرمایه‌گذاران در صنعت گردشگری و ایجاد تأسیسات مورد نیاز در این حوزه اقدام به ارایه تسهیلات کرده است که این تسهیلات شامل واگذاری اراضی، ارایه تسهیلات بانکی، صدور مجوزهای مورد نیاز، کمک به اجرای زیرساخت‌ها و ... است.

    وی با اشاره به اینکه در شهرستان اراک منطقه هزاوه، کویرمیقان، هفتاد قله، کوه سفید خانی، دره گردو، تخت سادات کرهرود، کلاله سنجان، در شهرستان تفرش کوی باران، خانک، در شهرستان خنداب غارکیخسرو، در شهرستان کمیجان روستای وفس، در شهرستان شازند سراب‌های شازند، چشمه دو خواهران، در زرندیه روستای چناقچی علیا، شهرستان دلیجان غارنخجیر،15 خرداد، بهار اردهال، نراق، جاسب، شهرستان ساوه قیزقلعه، سدالغدیر، شهرستان خمین کوه بوجه خمین، شهرستان محلات آبگرم، خورهه به عنوان مناطق نمونه گردشگری معرفی شده و مطالعات اولیه آن انجام شده و در حال واگذاری به سرمایه گذار برای احداث تأسیسات گردشگری هستند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت