جلالی خبر داد:

حضور ۴۰۰ شرکت داخلی و خارجی در سیزدهمین نمایشگاه ایران متافو

عصر نمایشگاه- مدیرعامل شرکت نمانگر و مدیر اجرایی سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی متالورژی (ایران متافو) از برگزاری این نمایشگاه از ۴ تا آذر ماه امسال در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران خبر داد.

حضور ۴۰۰ شرکت داخلی و خارجی در سیزدهمین نمایشگاه ایران متافو
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه» به نقل از ماین نیوز، عبدالکریم جلالی با اشاره به اینکه امسال در مجموع حدود 400 شرکت شامل 220 شرکت داخلی و 200 شرکت خارجی در نمایشگاه متافو شرکت کرده اند، افزود: شرکت‌هایی از 21 کشور دنیا از جمله ایتالیا، آلمان، سوئد، کره جنوبی، روسیه، انگلیس، اسپانیا، فرانسه، ترکیه، چین و ... در سیزدهمین نمایشگاه متافو حضور خواهند داشت.

    وی درباره برنامه‌های جانبی این نمایشگاه توضیح داد: قرار است در حاشیه نمایشگاه 20 کارگاه آموزشی و تخصصی نیز برگزار شود و طی آنها شرکت‌های صاحب فناوری آخرین دستاوردهای خود را ارائه خواهند کرد. تشکل‌ها نیز در نشست‌هایی مباحث کلان خود را مطرح خواهند کرد. برگزاری مسابقه سراسری ریخته‌گری دانشجویی و مسابقه ریخته‌گری صنعت هم از دیگر برنامه‌های جانبی نمایشگاه امسال خواهند بود.

    جلالی با اشاره به رشد 10 تا 15 درصدی تعداد کل شرکت‌کنندگان در سیزدهمین نمایشگه متافو و رشد 45 درصدی حضور شرکت‌های خارجی در این نمایشگاه عنوان کرد: این رشد نشان‌دهنده اهمیت و جایگاه نمایشگاه متافو در ایران است. ضمن اینکه ایران متافو از جمله معدود نمایشگاه‌های ایران است که توسط یوفی مورد تایید قرار گرفته است. ایران متافو در حقیقت بزرگترین نمایشگاه حوزه فلزات و صنایع معدنی ایران است.

    مدیر اجرایی سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی متالورژی (ایران متافو) وسعت نمایشگاه امسال را 21 هزار مترمربع اعلام کرد و افزود: رشد حضور شرکت‌های داخلی و خارجی در نمایشگاه ایران متافو نشان می‌دهد که فضای کسب و کار در حوزه متالورژی در ایران جذاب‌تر از قبل شده است و امیدواریم با عبور از شرایط سخت اقتصادی کشور شاهد آغاز روزهای خوب صنعت متالورژی ایران باشیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت