به مناسبت هفته بسیج ؛

نمایشگاه گروهی نقاشی و طراحی در ملایر گشایش یافت

عصر نمایشگاه- به مناسبت هفته بسیج، با حضور رئیس و جمعی از کارکنان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، هنرمندان و علاقمندان نمایشگاهی از نقاشی و طراحی توسط مهدی اسدی و هنرجویان آموزشگاه هامون گشایش یافت.

نمایشگاه گروهی نقاشی و طراحی در ملایر گشایش یافت
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایسنا، مدیر و مدرس آموزشگاه هامون نقاشی ملایر در آئین گشایش این نمایشگاه، گفت: در این نمایشگاه که به صورت گروهی و با مشارکت هنرجویان آموزشگاه هامون برگزار شده است، تعداد 10 اثر خود در قالب فیگور، پرتره و چند اثر انتزاعی و 32 اثر از هنرجویان آموزشگاه هامون با موضوعات آزاد، مذهبی و طبیعت بیجان در فضایی خصوصی با حمایت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و روابط عمومی شهرداری ملایر افتتاح شد.

    مهدی اسدی اظهار کرد: آثار نقاشی بنده با تکنیک رنگ و روغن روی بوم و چند اثر با ترکیب مواد اجرا شده و آثار هنرجویان نیز غالباً با تکنیک مداد روی مقوا و خلق چند اثر رنگ و روغن روی بوم است.

    وی عنوان کرد: در روز آغاز این نمایشگاه، شاهد استقبال خوب شهروندان هنردوست ملایری بودیم و امیدواریم علاقمندان بتوانند در روزهای آینده از فرصت به دست آمده استفاده کنند و ضمن بازدید از نمایشگاه و لذت بردن از هنر نقاشی، هنرمندان شهر را برای بروز خلاقیت بیشتر مورد تشویق قرار دهند.

    اسدی خاطرنشان کرد: برگزاری این نمایشگاه گروهی که نمونه‌ای از کارهای حدود یکسال فعالیت آموزشگاه است، نشانه اصول صحیح آموزش مربیان آن بوده و امیدواریم با ادامه مسیر درست آموزش نقاشی، شاهد تحول در عرصه هنرهای تجسمی شهرستان باشیم.

    وی ادامه داد: تا کنون 7 نمایشگاه انفرادی و بیش از 17 نمایشگاه گروهی در داخل و خارج از کشور با همکاری انجمن هنرمندان نقاش ایران برگزار کرده و سعی کرده‌ام در به تصویر کشیدن آثار خود، نگاهی به آخرین اتفاقات نقاشی ایران و جهان داشته باشم و همواره در قالب هنر معاصر ایران گام بر دارم.

    گفتنی است؛ این نمایشگاه از 2 تا 12 آذرماه  صبح‌ها از ساعت 10 تا 13 و عصرها از ساعت 16 تا 20 واقع در ابتدای بلوار پارک آماده بازدید علاقمندان است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت