مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان شمالی:

خوشه آبنبات و فرش خراسان شمالی در نمایشگاه های عراق و روسیه به نمایش در می آید

عصر نمایشگاه- مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان شمالی گفت: تلاش می شود تا خوشه آبنبات در نمایشگاه دائمی عراق و خوشه آبنبات و فرش این استان در نمایشگاه دائمی روسیه به نمایش گذاشته شود.

خوشه آبنبات و فرش خراسان شمالی در نمایشگاه های عراق و روسیه به نمایش در می آید
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا ، سیاوش وحدت اظهار کرد: مطالعات امکان سنجی توسعه خوشه صنعتی پلاستیک هم در راستای اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی توسط سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران تایید شد.
    وی گفت: در سطح ملی 16 مطالعه امکان سنجی خوشه‌ها در راستای اقتصاد مقاومتی در سال 95 انجام شده که خوشه صنعتی پلاستیک یکی از این خوشه‌هاست که عملیات توسعه آن از سال آینده آغاز می شود.
    وی به خوشه صنعتی فرش دستباف و آبنبات در استان خراسان شمالی نیز اشاره کرد و توضیح داد: خوشه صنعتی فرش جزء اولین خوشه‌های فرش در کشور بوده که هم اکنون به پایان رسیده است و دراختیار شبکه فراگیر قرار گرفته است.
    وی با بیان اینکه 14 خوشه صنعتی فرش در کشور در حال اجراست، تصریح کرد: موضوعات این خوشه به صورت فراگیر در کشور دنبال می‌شود و سازمان صنایع کوچک برای معرفی این صنعت اقدامات خوبی را اجرا کرده است و برنامه های خوبی نیز در دستور کار دارد.
    مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان شمالی با اشاره به برپایی دو نمایشگاه دائمی در کشورهای عراق و روسیه خاطرنشان کرد: وی در خصوص خوشه صنعتی آبنبات نیز گفت: برای این خوشه نیز اقدامات خوبی انجام شده بطوریکه با حمایت شرکت شهرکهای صنعتی استان و همکاری دانشگاه آزاد ماندگاری این محصول در قندان افزایش یافت.
    سیاوش وحدت به برنامه های سال آینده در خصوص خوشه های صنعتی خراسان شمالی اشاره کرد و افزود : علاوه بر توسعه خوشه صنعتی پلاستیک، مطالعات امکان سنجی خوشه صنعتی خشکبار فاروج نیز در دستور کار این شرکت برای سال 96 قراردارد.
    استان خراسان شمالی دارای 14 شهرک و نواحی صنعتی است که بیش از 150 واحد تولیدی و صنعتی با اعتبار 20 هزار میلیارد ریالی در این شرکها و نواحی صنعتی فعالیت دارند وسه هزارو 601 نفر نیز در این واحدهای اشتغال دارند.
    براساس آمار شرکت شهرکهای صنعتی استان خراسان شمالی 45 درصد از اشتغال استان راشامل می شود و در حوزه صنایع کوچک نیز هم اکنون دارای 14 ناحیه و شهرک صنعتی مصوب قابل واگذاری است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت