رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز :

برند محصولات بانوان خوزستانی درنمایشگاه بصره تایمز معرفی می شود

عصر نمایشگاه- رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز گفت: در صورت موفق عمل کردن در نمایشگاه بصره تایمز می توانیم برند محصولات بانوان خوزستانی را در کشور عراق معرفی و به فروش برسانیم.

برند محصولات بانوان خوزستانی درنمایشگاه بصره تایمز معرفی می شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا ، شهلا عموری در نشست با مسئولان کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان در محل اتاق بازرگانی اهواز با بیان اینکه در کشور عراق نمایشگاهی برای تولیدات بانوان استان تدارک دیده شده، افزود: این نمایشگاه با همکاری جامعه زنان کارآفرین کشور عراق برگزار می شود و فقط تولیدات بانوان در آن عرضه می شود.
    وی ادامه داد: در این نمایشگاه که به مدت یک هفته در مرکز خرید بصره تایمز برگزار می شود، بانوان خوزستانی بدون پرداخت عوارض گمرکی می توانند محصولات خود را در کشور عراق عرضه کنند.
    عموری با بیان اینکه در صورت داشتن فروش در این نمایشگاه، می توان بازاری برای محصولات بانوان خوزستانی در کشور عراق داشته باشیم افزود: اگر برند خاصی داشته باشیم و با آن برند محصولات خوزستان را معرفی کنیم در بحث اشتغال و فروش می توانیم بسیار موفق تر عمل کنیم.
    وی گفت: در اتاق های دیگر کشور اقداماتی همچون حمایت از دانش آموزان و دانشجویان مستعد و باهوش و فاقد امکانات مالی و رفاهی صورت گرفت و وام هایی به خانوارهای نیازمند تعلق گرفت، لذا اگر همه توان ها جمع شود می توان موفق تر عمل کرد.
    وی افزود: در این زمینه ابتدا باید توانایی افراد نیازمند شناسایی شود و سپس در بکارگیری این توانایی ها در راستای اشتغال و کمک به خانوارها عمل شود.
    مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان نیز گفت: در استان خوزستان 98 هزار خانوار شامل 225 هزار مددجو وجود دارد که 60 درصد این افراد را زنان سرپرست خانوار تشکیل می دهند.
    مرتضی موصلی افزود: زنان سرپرست خانوار در حوزه صنایع دستی آموزش های بسیاری دیده اند و تولیدات بسیاری دارند اما چون برندی در این حوزه وجود ندارد، ارزش افزوده واقعی برای تولیدات نیز وجود ندارد.
    وی ادامه داد: با برخی شرکت های بزرگ برای تهیه البسه تعاملاتی داشتیم که زنان سرپرست خانوار برای تهیه این البسه همکاری کنند بنابراین می توانیم این همکاری ها را در سایر بخش ها داشته باشیم.
    نمایشگاه بصره تایمز از 24 آذر به مدت یک هفته در کشور عراق برگزار می شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت