نمایشگاه CES ۲۰۱۷ ؛

۵گوشی هوشمند برتر که انتظار می‌رود در CES ۲۰۱۷ دیده شوند

عصر نمایشگاه- CES ۲۰۱۷ یکی از رویداد های بزرگ در حوزه تکنولوژی است که چشم بسیاری از علاقه مندان به این حوزه به این رویداد بزرگ است، در این مقاله به بررسی گوشی های هوشمندی می پردازیم که انتظار می رود در CES ۲۰۱۷ بتوانند به خوبی بدرخشند.

۵گوشی هوشمند برتر که انتظار می‌رود در CES ۲۰۱۷ دیده شوند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۶:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از کلیک ، رویداد بزرگ CES یا Consumer Electronics Show، یکی از بزرگ‌ترین رویداد های زمینه تکنولوژی است که در سال 2017 در لاس وگاس برگزار می شود، در این نمایشگاه بزرگ محصولات حوزه تکنولوژی رونمایی می شوند و بسیاری از گوشی های هوشمند و پرچم داران برندهای معتبر نیز در این رویداد رونمایی می شوند.

در این مقاله به بررسی لیستی می پردازیم که در این لیست گوشی های هوشمندی معرفی شده است که انتظار می رود این گوشی های هوشمند در CES 2017 رونمایی شود.

Asus Zennovation

ایسوس همیشه یکی از موفق ترین برند ها در زمینه تولید سخت افزار، کامپیوتر، کیبورد، مادربرد و بسیاری از محصولات دیگر بوده است. ایسوس قصد دارد در CES 2017 محصولات خود را با عنوان Asus Zennovation ارائه کند. در پوستر ارائه شده از این کمپانی پردازنده Qualcomm Snapdragon 835 را مشاهده می کنیم، در واقع لوگوی اسنپدراگون کوالکام بر روی دعوت نامه این کمپانی به CES 2017 خودنمایی می کند.

خبرهای درز کرده نشان می دهد که دستگاهی که ایسوس در CES 2017 رونمایی می کند، درواقع همان پرچم دار بعدی ایسو س نسل بعدی گوشی هوشمند، Asus Zenfone 4 خواهد بود. یکی دیگر از گوشی های هوشمندی که به احتمال زیاد از طرف ایسوس در CES 2017 عرضه می شود و اطلاعاتی از آن درز کرده است، Zenfone AR خواهد بود. انتظار می رود ایسوس از عینک های واقعیت مجازی نیز در CES 2017 رونمایی کند.

سامسونگ، گوشی های هوشمند سری A

سامسونگ در CES 2016 بسیار فعال بود و در این رویداد از دستگاه های بسیار خوبی نظیر گوشی های هوشمند گلکسی A3،A5 و A7 رونمایی کرد. در سال آینده و در CES بعدی انتظار می رود که سامسونگ ازسری جدید گوشی های هوشمند سری A خود رونمایی کند. انتظار می رود که سری بعدی A سامسونگ از USB-C پشتیبانی کند.

سری بعدی گوشی های هوشمند سری A3 ورژن 2017، انتظار می رود که با صفحه نمایش 4٫7 اینچی و HD، پردازنده Exynos 7870، رم 2 گیگابایتی، دوربین پشت 12 مگا پیکسلی، دوربین جلو 8 مگا پیکسلی و باتری 3000 میلی آمپری عرضه شود.

سامسونگ گلکسی A5 ورژن 2017 انتظار می رود که با مشخصات فنی صفحه نمایش 5٫2 اینچی سوپر AMOLED full HD، پردازنده Exynos 7880، رم 3 گیگابایتی و باتری 3300 میلی آمپری عرضه شود.

سامسونگ گلکسی A7 ورژن 2017 انتظار می رود که با صفحه نمایش 5٫7 اینچی،full HD Super AMOLED، پردازنده Exynos 7880، رم 3 گیگابایتی، دوربین 16 مگا پیکسلی پشت و باتری 3500 میلی آمپری عرضه شود.

ال جی V5

انتظار می رود که ال جی در CES 2017 از پرچم دار بعدی خود رونمایی کند. انتظار می رود که در ال جی V5 ما شاهد استفاده از Micro-USB به جای USB Type-C استفاده شود، Micro-USB در سال های آینده مطرح می شود و جای USB Type-C را خواهد گرفت. هم چنین انتظار می رود که این دستگاه از صفحه نمایش 5٫5 اینچی و حسگر اثر انشگت برخوردار باشد.

هواوی

هواوی در CES2017 با سخنرانی Richard Yu همراه خواهد بود، یکی از اتفاق های منحصر به فردی که در CES 2017 رخ می دهد، این موضوع است که CES 2017 اولین سالی است که Honor به صورت مستقل از هواوی عمل می کند و با Honor Magic و صفحه نمایش لبه به لبه عرضه می شود.

شیائومی

این اولین باری است که شیائومی در رویداد CES شرکت می کند. هنوز اطلاعاتی از شیائومی درز نکرده است، تنها یک ویدئو از شیائومی منتشر شده است که در این ویدئو ما شاهد گوشی هوشمندی هستیم که به گفته شیائومی قرار است بازار گوشی های هوشمند را تحت تاثیر قرار دهد.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
      • نمایشگاه ۴۷
      • نمایشگاه ۴۶
      • شماره ۳۷
      • نمایشگاه
      • ماهنامه نمایشگاه
      • شماره ۳۱ ماهنامه
      • ماهنامه
      • ماهنامه
      آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
      آرشیو
      آخرین اخبار

      دانلود با کیفیت