با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ؛

نخستین پاویون ملی محصولات دانش‌بنیان صادراتی ایران در نمایشگاه چین برپا می‌شود

عصر نمایشگاه- با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و صندوق نوآوری و شکوفایی، پاویون ملی محصولات دانش بنیان ایران برای نخستین بار در نمایشگاه الکترونیکا در تاریخ ۲۳ الی ۲۵ اسفند ماه سال جاری در شهر شانگهای چین برپا می‌شود.

نخستین پاویون ملی محصولات دانش‌بنیان صادراتی ایران در نمایشگاه چین برپا می‌شود
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از ایسنا ، ،نمایشگاه Electronica-China مهمترین نمایشگاه تخصصی صنعت الکترونیک، اجزا و سیستم های برقی و نرم افزار و برنامه‌های مرتبط است که هر سال در چین برپا می‌شود و تمام شرکت‌های فعال این صنعت و تامین‌کنندگان زنجیره ارزش مربوطه در آن حاضر خواهند شد.

    در سال 2017، بیش از یک هزار و 230 شرکت در قالب غرفه دار به همراه بیش از 68 هزار بازدید کننده اختصاصی از این نمایشگاه بازدید کردند.

    در کنار این نمایشگاه و به صورت همزمان همواره نمایشگاه Productronica-China برگزار می‌شود و همچنین به دلیل همزمانی با نمایشگاه لیزر و فتونیک چین، هم افزایی مناسبی را چه از جهت استقبال چه از جهت حضور شرکت‌ها و تکنولوژی‌های جدید به وجود می‌آورد.

    بخش‌های مختلف این نمایشگاه شامل «نیمه هادی‌ها»، «میکروپروسسورها و  Embedded Systems»، «نمایشگرها و قطعات»، «سنسورهای میکرو و نانو»، «الکترونیک و تست در خودرو»، «تست و اندازه گیری»، «سویئچ‌ها و اینتر کانکشن‌ها» و «سیستم‌های تامین قدرت» و غیره می‌شود.

    در نمایشگاه امسال برای پاویون ایران فضایی در حدود 60 مترمربع در نظر گرفته شده است و شرکت‌های دانش بنیان از حمایت‌های بلاعوض 70 درصدی هزینه‌های اجاره غرفه و غرفه‌سازی در این نمایشگاه استفاده خواهند کرد. هدف از حضور شرکت‌های دانش‌بنیان، توسعه صادرات و رصد فناوری‌های پیشرفته روز جهان در این نمایشگاه بزرگ است.

    بدین وسیله از همه شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در این صنعت دعوت می‌شود برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره 66421605-021 داخلی 105 تماس بگیرند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت