معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع چهارمحال و بختیاری خبر داد

برگزاری نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری چهارمحال وبختیاری

عصر نمایشگاه- معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع چهارمحال و بختیاری از برگزاری نخستین همایش و نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری این استان خبر داد.

برگزاری نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری چهارمحال وبختیاری
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۳:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا، سیامک سلیمانی دشتکی در نشست برنامه ریزی تاکید کرد: این همایش و نمایشگاه نیمه نخست بهمن امسال به مدت چهار روز در شهرکرد برگزار خواهد شد.
وی افزود: به منظور برگزاری هرچه بهتر نخستین همایش و نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری چهار کمیته اجرایی، هماهنگی دستگاه های اجرایی، تعیین محتوا و اطلاع رسانی تشکیل و فعال شده است.
سلیمانی دشتکی تصریح کرد: برنامه ریزی به منظور استفاده از توان بخش خصوصی، ارائه مشوق های سرمایه گذاری به سرمایه گذاران و تشریح فرصت های سرمایه گذاری بخش های مختلف چهارمحال و بختیاری از مهمترین اهداف برگزاری این همایش و نمایشگاه محسوب می شود.
وی یادآور شد: هم اینک 10 بسته سرمایه گذاری مربوط به بخش های مختلف چهارمحال و بختیاری آماده شده که در نخستین همایش و نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری استان ارائه می شود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: مدیران دستگاه های اجرایی مرتبط با سرمایه گذاری باید هرچه سریع تر فرصت های سرمایه گذاری حوزه کاری خود را به منطور ارائه در این همایش و نمایشگاه آماده کنند.
وی گفت: بیکاری یکی از مهمترین مشکلات و معضلات کنونی در سطح کشور و چهارمحال و بختیاری محسوب می شود.
سلیمانی دشتکی تاکید کرد: با وجود شرایط سخت اقتصادی و مالی دولت تدبیر وامید در سه سال گذشته 38 هزار شغل در چهارمحال و بختیاری ایجاد شده است.
وی افزود: برگزاری نخستین همایش و نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری چهارمحال و بختیاری می تواند در افزایش اشتغال، کاهش نرخ بیکاری، رشد سرمایه گذاری و رونق اقتصادی استان موثر باشد.
معاون توسعه و برنامه ریزی سازمان برنامه و بودجه چهارمحال و بختیاری نیز گفت: با برگزاری نخستین همایش و نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری استان می توان نسبت به جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی به منظور مشارکت در پروژه های مختلف این استان را فراهم کرد.
علیرضا شجاعی تصریح کرد: ارائه مشخصات، ویژگی ها و مزیت های پروژه های دولتی قابل واگذاری به بخش خصوصی برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی از مهمترین محورهای این همایش است.
وی یادآور شد: در نخستین همایش و نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری چهارمحال و بختیاری مسئولان ملی حضور پیدا می کنند.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
      • نمایشگاه ۴۷
      • نمایشگاه ۴۶
      • شماره ۳۷
      • نمایشگاه
      • ماهنامه نمایشگاه
      • شماره ۳۱ ماهنامه
      • ماهنامه
      • ماهنامه
      آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
      آرشیو
      آخرین اخبار

      دانلود با کیفیت