معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان:

گیلان با تمام توان در دهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران حضور می یابد

عصر نمایشگاه- معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان بیان کرد: استان با آمادگی کامل در دهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران شرکت می کند.

گیلان با تمام توان در دهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران حضور می یابد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۴:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا ،حمید رضا آذرپور بر ضرورت تقویت ظرفیت های گردشگری به عنوان یکی از اصلی ترین منابع درآمدهای ارزی تاکید کرد و افزود: نمایشگاه ها ، ابزاری اثرگذار در سطح بین المللی برای ارائه داشته ها و معرفی ظرفیت ها هستند.
وی ادامه داد: نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تنها رویداد رسمی نمایشگاهی کشورمان در حوزه صنعت گردشگری و هتل داری است که در تقویم سازمان جهانی گردشگری WTO به ثبت رسیده و همه ساله اسامی شرکت کنندگان در این نمایشگاه از سوی برگزارکننده در اختیار این سازمان قرار می گیرد و حضور در آن بعنوان یک رکورد از سوی سازمان جهانی گردشگری در سوابق شرکت کنندگان ثبت می شود.
آذرپور ایجاد زمینه های مناسب بمنظور بهره گیری از ظرفیت های گردشگری و ایجاد اشتغال در این حوزه، فراهم نمودن بسترهای لازم برای ورود گردشگر به کشور، آشنایی عموم مردم با سازمان ها، انجمن ها و نهادهای متولی امر گردشگری و آشنایی با مشکلات و کاستی های موجود در مراکز اقامتی ، هتل ها و یافتن راهکارهای ممکن برای مرتفع نمودن آنها و نیز آشنایی با چگونگی مدیریت موفق هتل های دنیا و بکارگیری روش های بهسازی و استانداردسازی هتل ها بمنظور رفع معضلات آنها را از اهداف این نمایشگاه عنوان کرد.
وی با یادآوری اینکه سال گذشته گیلان جزو استان های برتر از نظر ابتکار، خلاقیت و نوآوری در نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته معرفی شد، نمایش پوشش محلی اقوام گیلان، تولید محصولات صنایع دستی بصورت زنده، اجرای مراسم آئینی و موسیقی محلی و پخش فیلم جاذبه های گردشگری از جاذبه های دیدنی این استان را گوشه ای از تلاش های فعالان گردشگری گیلان در نمایشگاه مذکور ذکر کرد.
به گفته معاون اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان، امسال در نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته، گیلان با عزمی راسخ و برنامه ای هدفمندتر از سال گذشته حضور خواهد داشت تا پتانسیل و توانمندی های این استان را به نمایش عموم قرار دهد.
دهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته 18 تا 21 بهمن ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
      • نمایشگاه ۴۷
      • نمایشگاه ۴۶
      • شماره ۳۷
      • نمایشگاه
      • ماهنامه نمایشگاه
      • شماره ۳۱ ماهنامه
      • ماهنامه
      • ماهنامه
      آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
      آرشیو
      آخرین اخبار

      دانلود با کیفیت