با حضور «ساموئل ووتن» عکاس برجسته فرانسوی ؛

نمایشگاه عکس طبیعت در لار برگزار می شود

عصر نمایشگاه- نمایشگاه عکس طبیعت تا نشست تخصصی با حضور «ساموئل ووتن» عکاس برجسته فرانسوی در لار برگزار می شود.

نمایشگاه عکس طبیعت در لار برگزار می شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۰:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از مهر ، مسئول کارگاه خلاق گفت: برنامه های «ساموئل ووتن» عکاس برجسته فرانسوی به دعوت کارگاه خلاق و با همکاری انجمن عکس لار برگزار  می شود.

واهیک هارطونیان عنوان کرد: این عکاس برجسته فرانسوی به منظور عکاسی از جاذبه های تاریخی و بوم شناسی منطقه لارستان و همچنین برگزاری نشست تخصصی عکاسی به این شهر عزیمت خواهد کرد.

وی درباره این عکاس گفت: «ووتن» ، دو رگه ای است آمریکایی فرانسوی که به دو شیوه دیجیتال و آنالوگ عکاسی می کند، شهرت او بیشتر به خاطر مستند هایی است که از خاورمیانه و شمال آفریقا ساخته است. او همچنین چندین نمایشگاه انفرادی در ایتالیا ، فرانسه ، ژاپن و آمریکا برگزار کرده است.

مسئول کارگاه خلاق در ادامه به تشریح برنامه های آموزشی «ساموئل ووتن» در لار پرداخت و گفت: این عکاس برجسته فرانسوی که تا 5 بهمن میهمان لارستان است از روز سه شنبه 28 دیماه جاری کار خود را با پروژه لارگردی سامل بازدید از اماکن تاریخی از جمله بازار قیصریه و مسجد چهاربرگه آغاز و در ادامه این برنامه قلعه اژدهاپیکر، کاروانسراها، دهن شیر و بازار امام خمینی(ره) را هدف لارگردی قرار داده است.

وی از ادامه برنامه های «ساموئل ووتن» در بازدید از شهر اوز و موزه مردم شناسی آن خبر داد و افزود: روستاهای هود، قلات، کوره و بیدشهر از دیگر نقاطی است که این عکاس حضور خواهد یافت.

هارطونیان به افتتاح نمایشگاه عکس طبیعت در روز شنبه 2 بهمن ماه در نگارخانه سبز اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه با حضور «ساموئل ووتن» ساعت 18 گشایش می یابد.

وی در ادامه عنوان کرد: نشست تخصصی عکاسی توسط «ساموئل ووتن» ساعت 18 روز یکشنبه 3 بهمن ماه 95 در سالن شورای شهر لار برگزار می شود.

مسئول کارگاه خلاق از ادامه عکاسی توسط این عکاس فرانسوی از مناطق صحرای باغ و درز و سایبان خبر داد و افزود: پایان بخش برنامه های «ساموئل ووتن» در لار برگزاری نشست تخصصی کارگاه خلاق در روز سه شنبه 5 بهمن ماه است.

نمایشگاه عکس طبیعت و نشست های تخصصی با حضور «ساموئل ووتن» عکاس برجسته فرانسوی با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لار، کارگاه خلاق و انجمن عکس لار برگزار می شود.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
      • نمایشگاه ۴۷
      • نمایشگاه ۴۶
      • شماره ۳۷
      • نمایشگاه
      • ماهنامه نمایشگاه
      • شماره ۳۱ ماهنامه
      • ماهنامه
      • ماهنامه
      آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
      آرشیو
      آخرین اخبار

      دانلود با کیفیت