وزیر ورزش:

نمایشگاه بین المللی ورزش فراتر از تصورم بود

عصر نمایشگاه- مسعود سلطانی فر وزیر ورزش درخصوص پانزدهمین نمایشگاه بین المللی ورزش و تجهیزات ورزشی، گفت: این نمایشگاه از نظر تنوع و کیفیت محصولات تولیدی، بیش از آن چیزی که من تصور می کردم، برپا شده است.

نمایشگاه بین المللی ورزش فراتر از تصورم بود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۷:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا، رویدادهای این هفته ورزش ایران با حضور وزیر ورزش و جوانان و شروع بکار پانزدهمین نمایشگاه بین المللی ورزش و تجهیزات ورزشی در نمایشگاه بین المللی تهران آغاز شد.
سلطانی فر درخصوص پانزدهمین نمایشگاه بین المللی ورزش و تجهیزات ورزشی، گفت: این نمایشگاه از نظر تنوع و کیفیت محصولات تولیدی، بیش از آن چیزی که من تصور می کردم، برپا شده است.
وزیر ورزش اظهار داشت: با توجه به تنوع و سطح کیفیت محصولات ورزشی، رسالت ما برای حمایت از تولید کنندگان داخل سنگین می شود، به ویژه آنکه وظیفه داریم برای تحقق مبانی اقتصاد مقاومتی که از سوی مقام معظم رهبری بر آن تاکید شده، حمایت فراوانی از تولیدات داخلی داشته باشیم.

 داستان ادامه دار برانکو - کی روش/ پاسخ سرمربی سرخ ها: دنبال تیم ملی نیستم
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تا یک و سال و نیم دیگر با تیم پرسپولیس قرارداد دارم و همه تمرکزم روی این تیم است. این واکنش «برانکو ایوانکوویچ» پاسخی به اظهارنظر «کارلوس کی روش» سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در خصوص «نگاه برانکو به نیمکت تیم ملی» است.
سرمربی سرخپوشان پایتخت روز شنبه در حاشیه تمرین این تیم به خبرنگاران گفت: من البته نگاهم به تیم ملی فوتبال ایران از تلویزیون است.

معرفی مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان و تاکید بر مبارزه با فساد
وزیر ورزش و جوانان در مراسم معارفه محمد جواد عباباف مدیر کل جدید حراست این وزارتخانه، مبارزه با فساد را یکی از اصلی ترین برنامه های خود بیان کرد و گفت: در موضوع مبارزه با فساد با کسی تعارف ندارم.
«مسعود سلطانی فر» افزود: در موضوع مبارزه با فساد بسیار جدی و مصمم هستم و با کسی تعارف ندارم و در مجموعه وزارتخانه، استان ها و فدراسیون ها، مبارزه با فساد باید در اولویت باشد.
وی اظهار داشت: برای مقابله با فساد از تمام دستگاه های ذی ربط مدد خواهیم گرفت و پیشگیری، مقابله و مبارزه با فساد را از ماموریت های اصلی حراست می دانم.
سلطانی فر، وزارت ورزش و جوانان را یک نهاد پر مخاطب دانست و گفت: تقریبا تمام اقشار جامعه با موضوعات ورزش و جوانان سروکار دارند و اصل و اساس فعالیت ما برای حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و منافع و مصالح کشور بر همه چیز مقدم است.
وی همچنین با قدردانی از زحمات «ایرج عرب» سرپرست مرکز حراست گفت: آرامش و ثبات برای فعالیت همکاران و جامعه ورزش و جوان از ماموریت های مهم مرکز حراست است.
وزیر عرب را مدیری دلسوز، همراه و زحمت کش توصیف کرد و در معرفی «محمدجواد عباباف» مدیر کل جدید حراست وزارت ورزش و جوانان گفت: وی از سرمایه های حراست کشور، با تجربه، مسلط و دارای رویکرد اجتماعی و فرهنگی برای حل مشکلات است.
پیش از این رضا حسنی خو مدیر کلی این حوزه را برعهده داشت که با استعفای وی عرب مسئولیت سرپرستی را به عهده گرفت.

«مهدی مبینی» سرپرست فدراسیون تیراندازی شد
مهدی مبینی با حکم وزیر ورزش و جوانان و در اجرای دادنامه دیوان عدالت اداری به عنوان سرپرست فدراسیون تیراندازی معرفی شد.
در حکم مسعود سلطانی فر خطاب به سرپرست فدراسیون تیراندازی آمده بود: «با توجه به رای دادنامه شعبه اول تجدید نظر دیوان عدالت اداری در مورد ابطال انتخابات مورخ بیست و ششم آبان نود و سه فدراسیون تیراندازی و ابلاغیه های اجرای دادنامه مذکور از سوی شعبه چهارم اجرای احکام آن دیوان در تاریخ های پنجم مهر، بیست و دوم آبان و یازدهم دیماه هزار و سیصد و نود و پنج و با درنظر گرفتن تعهد و تجربه جنابعالی در امور مدیریتی، به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست فدراسیون تیراندازی منصوب می شوید.»
در 26 آبان ماه سال 1393 مجمع انتخاباتی فدراسیون تیراندازی پس از سه مرحله «مهدی هاشمی» را به عنوان رئیس این فدراسیون برگزید. این انتخابات در حالی برگزار شد که هاشمی، همزمان نماینده مردم تهران در دوره نهم مجلس شورای اسلامی بود و براساس قانون، نمایندگان مجلس اجازه تصدی شغل دیگری را از جمله در موسساتی که تمام یا قسمتی از آنها متعلق به دولت است، ندارند.
«محمدکاظم بهرامی» رئیس دیوان عدالت اداری به عنوان یک مرجع مهم قضایی که معمولا حرف آخر را در دعواهای حقوقی و اداری می زند، در اواسط آذرماه سال جاری در پاسخ به سئوال خبرنگار ایرنا اعلام کرد براساس رای صادره از سوی این مرجع قضایی انتخابات فدراسیون تیراندازی باید بار دیگر برگزار شده و وزارت ورزش و جوانان برای آن سرپرست تعیین کند.

 صادق فرجی رئیس فدراسیون کاراته شد
«محمد صادق فرجی» با کسب 24 رای در مجمع انتخاباتی فدراسیون کاراته برای مدت چهار سال سکاندار این فدراسیون شد.
مجمع انتخاباتی فدراسیون کاراته روز سه شنبه به ریاست «سید نصرالله سجادی» معاون وزیر ورزش و جوانان و با حضور «مسعود سلطانی فر» وزیر ورزش و جوانان و همچنین «شاهرخ شهنازی» دبیر کل کمیته ملی المپیک در آکادمی ملی المپیک برگزار شد.
در جریان برگزاری این مجمع «محمد صادق فرجی» که بیش از این در سال های 90 و 91 ریاست فدراسیون کاراته را به عهده داشت با کسب 24 رای از 37 رای مجمع برای مدت چهار سال ریاست این فدراسیون تازه المپیکی شده را به عهده گرفت.
«حبیب الله ناظریان» نیز که سال ها ریاست فدراسیون کاراته را در کارنامه دارد با کسب 13 نتوانست دوباره بر مسند ریاست این فدراسیون بنشیند.
از بین 27 نامزدی که برای احراز ریاست فدراسیون کاراته ثبت نام کرده بودند، بیش از آغاز رای گیری 17 نفر انصراب دادند.
فدراسیون کاراته از یک سال قبل و پس از استعفا «علیرضا سمندر» با سرپرستی اداره می شد.

 هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال به کام پرسپولیس
تیم فوتبال پرسپولیس تهران به خوبی از ناکامی مدعیان در هفته هفدهم لیگ برتر باشگاه های ایران بهره برد و با برتری مقابل فولاد خوزستان، صدرنشینی خود را در جدول رده بندی مستحکم کرد.
سرخپوشان پایتخت که فصل درخشانی را سپری می کنند در هفته هفدهم لیگ برتر در ورزشگاه غدیر اهواز با سه گل بر فولادخوزستان غلبه کرده تا با 38 امتیاز، یکه تاز جدول رده بندی باشند.
با توجه به ناکامی دیگر تیم های بالای جدول، پرسپولیس از این فرصت طلایی به خوبی استفاده کرد تا یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک شود.
تراکتورسازی تبریز که با محرومیت تماشاگران روبرو بود در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز مقابل صنعت نفت آبادان با تساوی دو بر یک دو رضایت داد تا با 34 امتیاز در رتبه دوم باقی مانده و حالا برای رسیدن به صدر جدول به افت پرسپولیس چشم داشته باشد.
ذوب آهن رده سومی نیز در تهران با تساوی بدون گل مقابل سایپای که در جایگاه چهاردهم ایستاده است متوقف شد تا دیگر امید چندانی برای رسیدن به صدر جدول نداشته باشد.
در دیداری تماشایی، سپاهان اصفهان در خانه خود با حساب دو بر یک مقابل نفت تهران پیروز شد تا پس از هفته ها ناکامی، طعم پیروزی را چشیده و تا رده چهارم جدول خود را بالا بکشد.
سپاهان در حالی انتقام شکست در جام حذفی را از نفت گرفت که نفتی ها در دو دیدار متوالی نیم فصل دوم که «علی دایی» را به دلیل محرومیت روی نیمکت نداشتند، دو شکست را تجربه کردند.
استقلال تهران که با عملکرد خوب نفرات جوان خود موجب بازگشت امید بین علاقمندان پرتعدادش شده بود در ورزشگاه آزادی و با ارائه نمایشی ضعیف، مقابل استقلال خوزستان دو بر یک شکست خورد تا 25 امتیازی باقی بماند.
پیروزی صبای قم رده پانزدهمی مقابل پیکان که عملکرد خوبی در فصل جاری داشته است، برتری گسترس مقابل ماشین سازی در شهرآورد تبریز و باقی ماندن ماشین سازان در قعر جدولی و تساوی شهرآورد مشهد از دیگر نتایج دیدارهای هفته هفدهم لیگ برتر باشگاه های ایران بود.

 استویچف بلغاری گزینه هدایت تیم ملی والیبال به تهران می آید
روند انتخاب سرمربی تیم ملی از زبان رئیس فدراسیون والیبال/مربی بلغار به تهران می آید
رئیس فدراسیون والیبال گفت: استویچف مربی سرشناس بلغارستانی هفته آینده برای تصمیم گیری در خصوص پذیرش مسئولیت تیم ملی والیبال به ایران خواهد آمد.
«محمدرضا داورزنی» روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران گفت: سال پرکاری در والیبال پیش رو داریم تیم ملی قرار است در لیگ جهانی و قهرمانان قاره ها شرکت کند و برنامه بازی های آسیایی 2018 جاکارتا و بازی های همبستگی کشورهای اسلامی را در باکو پایتخت کشور جمهوری آذربایجان را نیز در پیش داریم.
داورزنی بیان داشت: استویچف ساعت 16 روز یکشنبه به ایران می آید و بعد تصمیم گیری خواهد کرد که در ایران می ماند یا نه.

 16 رشته ورزشی ایران در بازی های همبستگی کشورهای اسلامی
رئیس مرکز نظارت بر تیم های ملی کمیته ملی المپیک ایران از اعزام ورزشکاران 16 رشته کشورمان به چهارمین دوره بازی های همبستگی کشورهای اسلامی خبر داد.
«اصغر رحیمی» گفت: ثبت نام اولیه کمیته ملی المپیک برای حضور در چهارمین دوره بازی های همبستگی کشورهای اسلامی انجام شده است.
وی افزود: در این راستا نمایندگان کشورمان در ورزش های آبی، ژیمناستیک، ووشو (ساندا)، تنیس روی میز، هندبال، جودو، کشتی (فرنگی و آزاد)، تیراندازی، تنیس، والیبال، بوکس، دوومیدانی (فدراسیون دوومیدانی و فدراسیون معلولان)، کاراته، تکواندو، ورزش های زورخانه ای و وزنه برداری در این بازی ها شرکت خواهند داشت.
چهارمین دوره بازی های کشورهای اسلامی 22 اردیبهشت ماه تا اول خردادماه 1396 در شهر باکو پایتخت جمهوری آذربایجان برگزار می شود.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
      • نمایشگاه ۴۷
      • نمایشگاه ۴۶
      • شماره ۳۷
      • نمایشگاه
      • ماهنامه نمایشگاه
      • شماره ۳۱ ماهنامه
      • ماهنامه
      • ماهنامه
      آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
      آرشیو
      آخرین اخبار

      دانلود با کیفیت