دبیر اجرایی هفدهمین کنوانسیون جهانی راهنمایان گردشگری در یزد خبر داد

میزبانی نخستین شهر خشتی جهان از راهنمایان گردشگری ۴۵ کشور دنیا

عصر نمایشگاه- دبیر اجرایی هفدهمین کنوانسیون جهانی راهنمایان گردشگری در یزد از میزبانی نخستین شهر خشتی جهان، دومین شهر تاریخی ایران و دارالعباده یزد از ۳۰۰ راهنمای گردشگری از ۴۵ کشور جهان خبر داد.

میزبانی نخستین شهر خشتی جهان از راهنمایان گردشگری ۴۵ کشور دنیا
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از مهر ، حسین دهقان با اشاره به برگزاری هفدهمین کنوانسیون جهانی راهنمایان گردشگری با حضور 300 نفر از راهنمایان گردشگری از 45 کشور جهان در تهران اظهار داشت: قبل و بعد از برگزاری این مراسم، برنامه های بازدید از مناطق دیدنی کشور برای مهمانان این برنامه در نظر گرفته شده است.

    وی افزود: بر این اساس 300 نفر از گردشگران برای شرکت در این کنوانسیون در مرحله پست تور از استان های فارس، یزد و اصفهان بازدید خواهند کرد و در روز پنج شنبه، فردا 14 بهمن ماه وارد استان یزد خواهند شد.

    دهقان با اشاره به اینکه در این سفر راهنمایان گردشگری از بناهای شاخص استان یزد از جمله مسجد جامع، بافت تاریخی، مجموعه امیرچخماق، باغ دولت آباد، دخمه، آتشکده و ... بازدید می کنند، عنوان کرد: سفری به شهرستان میبد نیز برای این گردشگران تدارک دیده شده است.

    وی یادآور شد: در میبد نیز گردشگران از بناهای شاخصی نظیر نارین قلعه، یخچال خشتی، مجموعه کاروانسرای شاه عباسی، نمایشگاه زیلو و صنایع دستی بازدید خواهند کرد.

    دهقان بیان کرد: بعد از اجرای برنامه های مختلف، این گروه 300 نفر روز شنبه یزد را به قصد اصفهان ترک خواهد کرد.

    وی افزود: کتابچه ای برای معرفی حامیان مالی و بناهای شاخص استان یزد به همت انجمن صنفی راهنمایان گردشگری استان یزد به زبان انگلیسی منتشر شده که در اختیار مهمانان قرار خواهد گرفت.

    دهقان با اشاره به اینکه این برنامه با ایام دهه فجر مصادف شده است، ضمن تبریک این ایام بیان کرد: به طور قطع فضاسازی شهری صورت گرفته در یزد برای راهنمایان گردشگری دارای جذابیت خواهد بود.

    به گزارش مهر، برپایی کنوانسیون جهانی راهنمایات تور گردشگری، بزرگترین و مهمترین گردهمایی راهنمایان جهان است و هر دو سال یکبار، زیر نظر مستقیم فدراسیون جهانی راهنمایان گردشگری (WFTGA) در یکی از کشورهای عضو برگزار می شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت