در مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد؛

برگزاری دومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال در ایلام

عصر نمایشگاه- دومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال و اولین نمایشگاه بازی‌های رایانه‌ای استان ایلام در مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد برگزار می‌شود.

برگزاری دومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال در ایلام
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از شبستان ، ابراهیم کرمی،  مسئول فناوری و اطلاعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، صبح امروز(20 بهمن) اظهار کرد: این نمایشگاه 25 الی 29 بهمن سال جاری در مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد ایلام برگزار می‌شود.

    وی، بابیان اینکه در این نمایشگاه بسته‌های نرم‌افزاری، نرم‌افزاری‌های تلفن همراه و ارائه کامل‌ترین مجموعه لوح فشرده ارائه می‌شود، ابراز کرد: بازهای رایانه‌ای، سرگرمی‌های دیجیتالی، فروش لوح فشرده، جوایز و هدایای رایگان نیز از دیگر بخش‌های این نمایشگاه خواهد بود.

    نماینده بنیاد ملی بازهای رایانه‌ای کشور، گفت: این نمایشگاه با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای کشور  و مرکز رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

    کرمی، با اشاره به اینکه نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال با حضور ناشران کشوری و تولدی کنندگان بازی‌ها و رسانه‌های دیجیتال کشوری برگزار می‌شود، ابراز کرد: علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند از ساعت 15 تا 21 هرروز به مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد استان ایلام مراجعه کنند.

    وی، با اشاره به اینکه هدف از برگزاری این نمایشگاه تقویت بخش خصوصی در تولید بازی‌های رایانه‌ای بر اساس ارزش‌های فرهنگی و بومی، یادآور شد: بسترسازی برای توسعه و تولید فرهنگ بومی، ملی و اسلامی در حوزه رسانه‌های دیجیتال، فراهم کردن شرایط برای دسترسی برای عرضه و ارزیابی رسانه‌های دیجیتال، مقابله با جنگ رسانه‌ای فرهنگ غرب و آشنایی اقشار مختلف با دستاوردهای کشور در حوزه رسانه‌های دیجیتال از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

    نماینده بنیاد ملی بازهای رایانه‌ای کشور، در پایان خاطرنشان کرد: اوین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال استان در سال 90 برگزار شد که با تلاش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و حمایت‌های وزارت متبوع، دومین نمایشگاه نیز با حضور تولیدکنندگان بازی‌های رایانه‌ای کشور در مرکز این استان برگزار می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت