تا ۲۵ بهمن‌ماه ؛

نمایشگاه «مشهد دوست‌داشتنی» تمدید شد

عصر نمایشگاه- دبیر اجرایی نمایشگاه مشهد دوست داشتنی گفت: دومین نمایشگاه بزرگ مشهد فجرآفرین با عنوان «مشهد دوست‌داشتنی» تا ۲۵ بهمن‌ماه تمدید شد و پذیرای علاقه‌مندان است.

نمایشگاه «مشهد دوست‌داشتنی» تمدید شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از تسنیم ، هادی حاجی‌زاده امروز در جمع خبرنگاران، با اعلام خبر تمدید این نمایشگاه اظهار داشت: نمایشگاه مشهد دوست‌داشتنی از 12 بهمن‌ماه با هدف نمایش هویت تاریخی مشهد آغاز به‌کار کرده است. این نمایشگاه که در دو نوبت صبح و بعدازظهر پذیرای شهروندان بود، از روزهای ابتدایی فعالیت خود با استقبال کم‌نظیر مردم مواجه شد.

    دبیر اجرایی نمایشگاه مشهد دوست‌داشتنی در رابطه با بخش‌های مختلف این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه شامل دو بخش است که بخش نخست آن مربوط به هویت تاریخی مشهد با بازسازی میدان شهدا، زورخانه، مسجد گوهرشاد، ساواک، ژاندارمری، تماشاخانه و بازار به سبک قدیم است.

    وی افزود: بخش دوم که مربوط به دستاوردهای مناطق مختلف شهرداری است، به ارائه موضوعاتی همچون شهدای مدافع حرم، کارآفرینی، جهاد مسجدی، فرهنگ شهروندی و دیگر است.

    حاجی‌زاده با اشاره به اینکه قسمت تاریخی نمایشگاه، هویت مشهد در روزهای منتهی به انقلاب اسلامی و دهه 60 را زنده کرده است، عنوان کرد: قسمت تاریخی نمایشگاه، بازاری به سبک قدیم را تصویر کرده که شامل چایخانه، بقالی، عکاس‌خانه و کتاب‌فروشی در این قسمت به سبک دهه‌ی پنجاه است که مورد استقبال جوانان و نسل انقلاب قرار گرفته است.

    وی افزود: در فضای بازسازی‌شده انقلاب و مشهد تاریخی، هنرمندان تئاتر به اجرای نمایش‌هایی همچون ترور شهید کامیاب و شهید هاشمی نژاد، سخنرانی‌های رهبر انقلاب در روزهای منتهی به انقلاب، بازسازی دادگاه محاکمه شهید هاشمینژاد و تظاهرات انقلابیون می‌پردازند.

    حاجی‌زاده با اشاره به استقبال کم‌نظیر مردم از نمایشگاه مشهد دوست‌داشتنی، تصریح کرد: در 10 روز فعالیت این نمایشگاه، حضور بیش از 103 هزارنفری در نمایشگاه به ثبت رسید که در نوع خود بی‌سابقه است.

    وی اضافه کرد: با توجه به این‌که نوبت صبح این نمایشگاه به حضور مدارس اختصاص داشت و روزانه هزاران دانش‌آموز از این نمایشگاه بازدید می‌کردند، نوبت صبح نمایشگاه همچون روزهای قبل به بازدید دانشآموزان و مدارس اختصاص‌یافته است؛ نوبت بعدازظهر نمایشگاه نیز همچون گذشته میزبان خانواده‌های مشهدی است.

    نمایشگاه بزرگ «مشهد دوست‌داشتنی» از 12 بهمن‌ماه در محل مجتمع فرهنگی کوثر واقع در انتهای بلوار کوثر شمالی، روبروی کوثر 39 آغاز به کار کرد و تا 25 بهمن‌ماه پذیرایی بازدیدکنندگان است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۶ ماه پیش
        آرشیو

        دانلود با کیفیت