رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان:

نمایشگاه بهاره در زنجان برگزار می شود

عصر نمایشگاه- رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان زنجان ازبرگزاری نمایشگاه بهاره در اسفند ماه سال جاری خبر دادوگفت: این نمایشگاه از ۱۳ اسفندماه تا ۱۹ درمرکزاستان زنجان و درسه شهرستان برگزار می شود.

نمایشگاه بهاره در زنجان برگزار می شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از مهر ، ناصر فغفوری  از برگزاری نمایشگاه بهاره در اسفند ماه سال جاری در استان زنجان خبر داد و افزود: این نمایشگاه از 13 اسفند ماه تا 19  در مرکز استان و در سه شهرستان ابهر، خدابنده و ابهر برگزار می شود.

    وی اظهار کرد: در این نمایشگاه علاوه بر عرضه کالاهای عمومی پوشاک و آجیل  هم عرضه می شود.

    رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: در نمایشگاه بهاره  250 غرفه پیش بینی شده و هدف از برگزاری این نمایشگاه حضور تولید کنندگان  و اصناف و دسترسی شهروندان زنجانی به کالاهای شب عید است.

    فغفوری تاکید کرد: در این نمایشگاه اصنافی که قبلا  ثبت نام کردند و توسط اتاق اصناف از نظر قیمت و کالای قاچاق رصد شدند در نمایشگاه حضور پیدا می کنند.

    وی گفت: طرح نظارتی ویژه نوروز از یک اسفندماه سال‌جاری در استان زنجان شروع شده و تا پایان فروردین ماه سال آینده ادامه دارد و رسیدگی به شکایات شهروندان زنجانی در خصوص اقلام مورد نیاز از جمله کیف، کفش، شیرینی، آجیل و خدمات رستوران ها، آرایشگاه‌ها، تعمیرگاه‌های خودرو، مراکز و مجتمع‌های خدماتی، رفاهی توسط ناظرین و بازرسین انجام می شود.

    رئیس  سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: نظارت‌های طرح ویژه نوروزی در دو بخش کالا و خدمات انجام می‌شودو در این میان بازرسین به صورت محسوس و نامحسوس  نظارت لازم از بازار را دارند.

    وی افزود: شهروندان  زنجانی می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف از جمله گران‌فروشی، عدم درج قیمت و عدم صدور فاکتور و کم فروشی با شماره 124 تماس بگیرند و این سامانه به صورت 24 ساعته آماده دریافت و رسیدگی به شکایات مردمی است.

    فغفوری تصریح کرد: سازمان صنعت  و معدن استان زنجان  نظارت ویژه از بازار شب عید دارد و با اصنافی که در شب عید تخلف کنند برخورد قانونی خواهد کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت